Avent Natural en opzetstukken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suusjeuh, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  2. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de natural flessen kunnen echt alleen de natural spenen. op de tuitbeker en op de rietjesbeker kunnen wel de normale flesspenen maar andersom kan het weer niet. mocht je bv gaan geven dan kunnen de flessen van de natural wel rechtstreeks aan de kolf maar de bewaarbekers kunnen met een verloopstuk dan weer alleen op een gewone fles. Om het even makkelijk te houden.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Wij deden bij de oudste op de fles zo'n tuitje, dat kan dus met de Natural, jammer! BV heeft hier weinig kans van slagen wegens borstoperatie en met een tweeling kan ik er denk ik de tijd niet voor nemen.

4. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    De natural fles valt er helaas overal buiten met extra opzetstukken. Wij houden puur aan de natural fles vast omdat mijn zoontje hier het beste uit drinkt. hij werd en wordt heel gefrustreerd als zijn fles niet hard genoeg doorloopt. Met deze twee moeten we nog even kijken hoe het gaat en wat met hen het fijnste gaat zijn.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Leuk, jij hebt ook een tweeling in je buik! Ik ga inderdaad ook geen set aanschaffen voordien want merkte bij onze zoon heel duidelijk voorkeur tussen een brede speen en zo'n puntige speen.

6. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook een tweeling. Ik schaf denk ik wel een set aan van de natural met meerdere flessen. Ik heb nu wel de flesjes uit de blije doos maar ik ga er maar vast rekening mee houden dat de bv niet lukt. Hoewel ik het wel ga proberen.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Nooit direct van uit gaan! Je kan beter het telefoonnummer van LLL en een laktatiekundige klaar leggen als flessen dan. M'n vriendin kon beide eenlingen geen BV geven en de tweeling ging super!

8. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de nummers ook al klaar liggen en ik heb nu meer mensen om me heen die al lang voeden en die me kunnen helpen mocht het nodig zijn. Bij mijn zoontje hebben we een paar keer moeten bijvoeden in de eerste twee dagen en daarna had ik meer dan genoeg melk voor hem. Dus ik heb goede hoop. Mocht ik gewoon langer doorlopen dan wil ik gaan proberen om vast voor te kolven zodat het vast op gang is. Maar dan moet ik wel over de 38 weken heen gaan.

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hier een flesweigeraar die uiteindelijk alleen een difrax pakte.

Die flessen heb je zo bij gekocht. Dus zou niet direct een hele set kopen als je nog niet weet wat prettig is voor je kindjes. En wie weet hebben ze beiden een andere voorkeur ☺️

Deel Deze Pagina