Hoe leren skeeleren?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mavi derya, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn zoon is 5 en hij heeft skeelers gehad maar mijn god hoe leer ik dat hij blijft nog geen twee tellen staan als ik hem vast hou ook niet.. Hij kan wel heel goed steppen en fietsen dus evenwicht heeft hij wel...

Iemand tips??

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    kun je niet ergens goedkope rolschaatsen vinden? Misschien is dat een iets makkelijker begin omdat de wieltjes naast elkaar zitten ipv achter elkaar?

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hij heeft ook van die skeelers van fisher price om te leren zeg maar die zijn net als rolschaatsen maar dat gaat nog slechter.. Hij wil zo graag..

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Blijft hij ook niet staan als jij voor hem staat en zn handen/armen vast houdt? Want dat lijkt me de "makkelijkste" manier. Geen idee hoe ik dat vroeger heb geleerd. Ik zou misschien zelf ook wel tips kunnen gebruiken haha, heb het plan opgevat om weer te gaan skaten in het kader gezonder leven (ahum). Of misschien heb je iets waaraan hij zich vast kan houden op wieltjes? Net zoals een stoel voor het leren schaatsen, maar dan misschien buggy ofzo?

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Als ik hem vasthou dan rijden zijn benen uit elkaar zeg maar.. Hij zei me benen luisteren niet meer:D

Hmmm misschien met een buggy.. Dat is wel een idee ik dacht inderdaad ook aan schaatsen..

Deel Deze Pagina