Wij zijn op zoek naar een leuke het liefst internationale jongensnaam die past bij Maxim. Hier zijn een paar namen die wij leuk vinden. Welke naam is volgens jullie de mooiste?
Ik heb gekozen voor Luka! Ik vind Myron ook leuk, maar ik geloof dat ik dat als Miron had gespeld, ik hou van wat simpelere spelling
Ik vind Luka prachtig! (wil het ook maar mijn man vindt het maar niks...) Ik zou het ook met een 'k' schrijven, is net wat anders dat gewoonlijk en staat ook mooier, vind ik.
hey!! Ik zou gaan voor de naam Luka, en dan als tweede naam Myron!! Luka Myron Ik vind het erg leuk, maar weet niet of dat de bedoeling was. liefs
Ik vind Myron de leukste naam. Alleen dan heb je straks wel 2 namen die beginnen met een M, ik weet niet of je dat een probleem vind?
Jonah! Die naam had ik ook op mijn lijstje staat voor een tweede jongen. Ilya vind ik meisjesachtig klinken Luka, een echte Italiaanse naam Myron, een echte Engelse naam Nee, gewoon Jonah met een J zoals in Jeroen
Ja dat is hem juist. Om het nog erger te maken beginnen onze voornamen ook al met een M. Mijn man is bang dat wij met 4x M uitgelachen zullen worden. Maar het idee om het kindje Luka Myron te noemen zou een leuke oplossing kunnen zijn... en dan Myron als zijn roepnaam... Het zou dan zeer zeker Luka met een K worden, vinden wij mooier dan Luca met een C.
Ilya vind ik meer voor een meisje Luka zou ik eerder Luuk van maken vind Luka een honden naam (zo heet de hond van de buren) jonah vind ik geen leuke naam dus blijft myron over
Oooh, dan zou ik er geen probleem van maken... je hebt al 3x M, dus een 4e M maakt dan toch ook niet meer uit? Maar Luka Myron is ook een mooie oplossing.
Ik heb gestemd op Luka (Luca). Maar Jonah en Myron vind ik ook wel leuk! Ilya vind ik ook een meisjesnaam. Luka Myron klinkt ook leuk. Maar dán zou ik Myron niet als roepnaam gebruiken. Wel, als je hem Myron Luka gaat noemen..! Maar dat is mijn mening!
Ik heb gestemd op Ilya maar vind Ilias/Ilyas mooier en net iets leuker voor een jongen. Myron....op z'n Engels vind ik persoonlijk wel héél engels klinken....