Hoi hoi, Zoals de titel al aangeeft.. Ik zoek nog wat inspiratie Jinte & Levi heb ik al Houd dus een beetje van leuke, korte, lieve & normaal geschreven namen zonder extra 'h' en 'y' die je niet uitspreekt ( denk aan yInthe ) Namen die bovenaan staan zijn Meisje: Fee Jongen: Sem Lenn Hebben jullie leuke namen ? 😬😬
Noor, Marie, Ilva, Evi, Merel, Nina, Niene, Elin, Isa, Ise, Lana, Do, Ava, Elle, Aaf, Lara, Lise (Fee vind ik ook leuk trouwens) Jens, Jonas, Tim, Mees, Abel, Aron, Tijn, Jari, Job, Koen, Guus, Siem, Marijn, Sil
Fee vind ik heel leuk, Sem een beetje veel gehoord maar ook een mooie naam. Lenn heb ik niks mee. Misschien zit hier nig ies bij: Jinte, Levi en .. Mette Marin Aster Silke Fenna Hilde Sara Milou Jessa Romijn Nora Tesse Lev Max Benja Simon Sebas Aaron Noud Lucas Miel Dani Tijn Milo Finn
Jinte Levi en Liv Jinte Levi en Zoë Jinte Levi en Nina (laatste 2 namen hebben mijn kindjes) Jinte Levi en Vera Jinte Levi en Fenne Jinte Levi en Nova Jinte Levi en Luca Jinte Levi en Jace Jinte Levi en Finn Jinte Levi en Manu Jinte Levi en Luc Jinte Levi en Vince Jinte Levi en Jake
Ava veerle Jolein Fenne Ilse Tamar Meike Evie Mara Eline Ise Nine Dana Eva Karlijn Jasmin Lola Lotte Nienke Marit Lauri Fleur Sep Marijn Luuk Rens Jens Kay Hidde Jesper Mels Jelle Casper Morris Steijn Stef Brent
Jinte - Levi - Fenna Jinte - Levi - Nora Jinte - Levi - Timo Jinte - Levi - Noah Ik zou weer een naam met twee lettergrepen doen en wellicht ook weer eindigend op een (andere) klinker.. 😊😉
Heb je helemaal gelijk in! Maar vind Lenn met Len ( dus 1 n ) weer raar staan haha .. Maar kn goed dat t gewoon len word dan toch hoor haha
Jinte, Levi en Pippa of Jinte, Levi en Noa heel mooi! Ella Fiene Hanna Iris Isa Isis Mara Mea Mia Nina Nora Rosa Sara Tanja Vera Jinte, Levi en Marijn of Jinte, Levi en Aron erg leuk! Boaz Chris Dani Hugo Ivo Joas Mika Milan Odin Olaf Pepijn Rico Roan Zeno
Het is een jongetje ! Boven aan m'n lijstje staan nu Sem & Ferre Maar nieuwe eventuele inspiratie is altijd welkom