Wij weten nog niet wat het wordt maar hebben net als bij Lotus wéér geen jongensnaam. Hij lijkt er gewoon niet te zijn! Deze keer heb ik een voorgevoel dat het een jongen zou zijn en begin daarom toch maar alvast met bedenken. Welke jongensnaam past bij Lotus?
Ik heb paar keer wat namen opgeschreven maar weer weg gehaald. Ik vind het moeilijk om met ideetjes te komen. Hebben jullie niet een paar namen die jullie wel leuk vinden? Gewoon om een idee te krijgen wat jullie smaak is. Want bij Lotus denk ik gelijk aan natuur namen voor jongens: River Ash Oliver Reid Leaf Maar ja dat moet je maar net leuk vinden. Of vinden jullie Nederlandse namen leuk? Sten Thijmen Daan Bas Of vinden jullie trendy Engelse namen leuk: Liam Levi Dean Of klassieke namen James Christopher Alexander Sebastian enz. Misschien is het eerst handig om te bedenken waar jullie een beetje van houden? (Aan de hand van Lotus denk ik dat jullie van apart en niet veel voorkomend houden.)
Dit is inderdaad wel een lastige. Zomaar een paar ideetjes: - Madu - Amos - Jaron - Maxim - Taco - Eros - Timon - Demis Geen idee of dit in de richting is die je zoekt..
Geen idee van wat soort namen jullie houden, misschien kun je er bij zetten wat jullie een beetje leuk vinden, maar het toch niet is? En toch wat ideetjes: Silvijn Karsten Xander Thijmen Maxim Brent Tygo Ian Vigo Aiden Colin Boaz
Wij hebben het gehad over: Levi (Nederlands uitgesproken) Mees Ravi Enzo Een beetje in die trant zeg maar.
Mees vind ik er erg leuk bij! Verder: Lotus & Siem Lotus & Joppe Lotus & Mats Lotus & Auke Lotus & Warre Lotus & Wessel Lotus & Nino Lotus & Luca Lotus & Mika Lotus & Dinant
Lotus en Mees vind ik erg leuk! Lotus en Robin Lotus en Dex Lotus en Abel Lotus en Aron Lotus en Twan Lotus en Ties Lotus en Stijn Lotus en Simon Lotus en Teun Lotus en Olaf Lotus en Stef Lotus en Stan Lotus en Jonah Lotus en Tobias Lotus en Ramon Lotus en Roan
Milan Enzo Boaz Noah Joël Lucas Michael (michaël) Ezra Rens Siem Jint Finn Liam Colin Tristan Rowan Mischa Bram Samuel Luuk Dit is van alles wat, hoop dat er wat tussen zit voor je
Wauw! Jullie zijn écht heel goed met namen haha. Wij denken dat nóg een keer een L als voorletter onhandig is omdat Lotus geen doopnamen heeft en dan is het zo verwarrend met post e.d. Enzo, Luca en Nino vinden wij FANTASTISCH maar dat zonder de moeder een heel gezin (vrienden van ons), hoe toevallig! Mees is inderdaad super nu ik het zo nog eens lees, River hadden wij nooit aan gedacht maar ook écht heel leuk (en dan een beetje vernederlandst uitgesproken). Ook hoorden wij nog van Manou of Manú, vonden wij ook heel leuk! Noah vindt mijn man weer niks... hihi. Lastig hè. Wel super hier want ik zie bij jullie echt namen voorbij komen die ik écht niet bedacht zou hebben maar ook nog nergens heb gelezen, daar houden wij wel van!
Misschien een rare vraag, als het nou een meisje is...heb je dan al een naam? En wat is die naam dan? Zo kunnen we nog beter helpen in het rijtje van jongensnamen! groetjes