Graag zou ik willen weten welke schrijfwijze jullie het mooiste/stoerste vinden. De uitspraak is naar mijn idee hetzelfde!
Haha, ik moet bijna lachen. Al heeft Koert de Bruin toch ook een Keetje?! Ik vind Kate een leuke naam!
Kate! Veel leuker dan Keet, wat ik een beetje een rare spelling vind. De spelling maakt denk ik wel uit voor de uitspraak hoor. Hier in Engeland wordt Kate echt niet zo lomp als 'Keet' uitgesproken .
Andere reacties niet gelezen, maar bij keet moet ik denken aan een bouw keet. Daarnaast houd ik niet zo van alternatieve spellingswijze
Kate. Ik vind Keet geen optie, een beetje verzonnen (niet lullig bedoeld hoor!) Ook zou ik kate iets engelser uitspreken dan keet.
Haha, ik ben de enige die Keet het leukst vindt... Eerlijk gezegd vind ik Kate helemaal niet leuk, en Keet helemaal geweldig. Wel raar, want je spreekt het hetzelfde uit. En Keet is trouwens geen alternatieve schrijfwijze hoor. Gewoon een oud-Hollandse naam...
jah bij Keet trok mijn lip ook omhoog. Kate vind ik veel leuker! Howel ook dat niet mijn voorkeur zou zijn. Vind wél dat Caith kan! Zag dat maar 1 iemand Keet had gekomen, maar toch: Als jou dat meer aanspreekt...
Kate is mooi! Keet doet me denken aan een hok vol zuipende jongeren op het platteland, of een bouwkeet
Keet, meen je dat nou serieus? Net zoals een schaftkeet, een vergaderkeet? Zeker weten dus Kate! (moet gelijk denken aan Casey, dan schrijf je toch ook niet Keesie?)...