We komen er maar niet uit. ( we hebben nog geen idee of we een jongen of meisje krijgen) Meisjesnamen hebben we wel, maar jongensnamen.. We zoeken een kakkineuze jongensnaam (als je een fantastische meisjesnaam hebt, zet vooral neer!), mag een hoog Gooi/ Hockey gehalte hebben. Namen met een y vinden we niets. Naam mag niet vaak voorkomen, maar moet wel redelijk makkelijk te schrijven zijn. Liever geen naam waar je gemakkelijk met scheldwoorden op kan rijmen. Het liefst met een Italiaanse klank, maar zonder dat het 'fout' klinkt. Ik durf geen voorbeelden van wat wij foute namen vinden te geven, straks stoot ik iemand voor het hoofd... Nou brand maar los!
Maximilaan Olivier Yannick Pepijn Thijmen Constantijn Alexander Philippe Boudewijn Christiaan Sebastiaan Florian Floris Valentijn Marijn Ferdinand Leander Quinten Jurriaan Juan Guido Roderick
Er staan zeker goede tussen! Lennart is zeker zeer goed, maar we kennen iemand die zo heet, anders was dat hem echt geworden..
Hugo Rogier Giuliano Giovanni Giuseppe Olivier Floris Rutger Maurits Pepijn Fabian Florian Jochem Vincent Rogier Justus Tobias Juliën Elmar
Allard! (als je Lennart mooi vindt maar net iets anders zoekt...) Ashwin Arwin Moritz Adriaan Dieter Waldemar Reinier (Rogier, Frederik, Boudewijn ook favorieten van mij maar al genoemd)