titel zegt het al... dochterlief is bijna 3 jaar oud en heet Faye, een prachtige naam waar we al heel snel uit waren! nu (waarschijnlijk, morgen weten we het zeker) in verwachting van een jongetje.. maar ik vind het echt een ramp om een jongensnaam te vinden, ik hou van korte en aparte namen, wie heeft er suggesties voor een leuke naam? Faye en ...?
tja, niet heel apart maar onze jongensnaam bij de jongste was: Kian / Kyan / Kylian (doordat we wisten dat we een meisje kregen, hebben we niet definitief besloten welke versie het zou worden) ook mooi: Finley.
Het blijft moeilijk om DE naam te kiezen, maar wat al gezegd wordt, op iedere naam zijn negatieve reacties! De ene vindt hem geweldig en de andere vindt er niets aan. Dit gebeurd zelf met top 10 namen! Zelf vind ik het ook heel spannend, omdat we voor een aparte naam gaan! PS: zag ik je vorige topic de naam Nim, erg leuk!!!
Ik vind ook dat je een naam moet kiezen die jezelf mooi vind! Wij gaan voor een naam waar waarschijnlijk ook een hoop mensen aan moeten wennen en en misschien zelfs niet mooi vinden maar daar hebben wij maling aan want wij vinden het een mooie naam... (kan hem hier niet zeggen helaas voor meelezers )
Faye en Sem erg leuk jim daan Lex Dex aaron bram cas dean egon ferry gio dinand ilaay joery kay liam menno nouri owen quint quinten roy ralf mika levi nigel kyan enzo renzo dani kasper sebas
NIne Britt Caya Dahne Evy Fenna Fenne Gia Hannah Jula Juna kyra Lana Lina Lieke Lieve Mila Maya Naomi Noëmi Olivia Ziva