het viel me gisteren in het ziekenhuis op dat kinderen tegen woordig wel hele rare namen krijgen, was een meisje cinderella en een jongen Space-Boat vind dat toch echt zielig. Kennen jullie ook zulke namen wat je ergens gezien of gehoord hebt dat je echt denkt van arm kind?
Space boat serieus? Dat dat mag. Vind dat wel erg zielig hoor. Cinderella zou ook niet mijn naam zijn
ja ik vond het ook erg zielig, stond daar op een geboorte kaartje (ze hadden ook nog een kaartje met een ruimte schip er op ) hoe zou dat gaan als dat jochie straks volwassen is. ik denk dat als hij nog jong is leeftijds genootjes het nog wel stoer vinden
Space-Boat?!?! Dat verzin je toch niet?! Jeeeeeeemig zeg! Ik heb eens de naam Fanta voorbij zien komen voor een meisje... vond ik ook apart, om je kind naar de Fanta (sinas) te vernoemen
Het zoontje van mijn mentor van vroeger heette Gabber (ze kwam uit de jordaan) maar space boat?? haha dat geloof ik bijna niet. hoe roepen ze m dan? space! of boot! ? hahaha
Vreemde kindernamen die ik in mijn werk ben tegengekomen: Corneille Twijg Palet Disney Prins en prinses (tweeling) Youandme (you and me) Leo (niet heel vreemd maar hoeveel kinderen van 5 hebben die naam?) Okke Ronron Jan Han Vlinder Boy En nog veel meer, maar kom ee ff niet op
ohhh wat zielig voor dat mannetje Space-boat. Zo heb ik een keer eenkindje dat Nozem heette gezien, toen wij in het ziekenhuis lagen en kindje dat Jongen heette. Vond ik ook erg apart. Maar het is net waar je als ouder vam hou
naja denk dat het voor ieder anders is... space boot vind ik idd wel not done... maar ik snap sommige namen ook niet: merel {is een vogel doe normaal man!} bloempje vlinder storm hier in limburg snap ik Stijn ook niet maar in nl wel {stijn is een steen in het limburgs} diesel {een hond oke}
Dat geloof je toch niet Cinderella.. zeker niet mijn keus, maar daar kan ik me dan nog een heeeeeel klein beetje iets bij voorstellen. Niet voor mezelf, maar dat iemand dat mooi vind. Maar Space-Boat, ik begrijp ook niet dat zoiets mag.. Mijn oom heeft vroeger (36 jaar geleden ) het grootste gedonder gehad dat hij zijn docht Hanita wilde noemen. Anita, dat mocht wel, Maar Hanita, dat kon toch echt niet Uiteindelijk mocht het toch, maar ging niet makkelijk.. Tegenwoordig kan het niet gek genoeg..
arm kind, hopelijk krijgt hij een andere roepnaam. Ik hou ook echt niet van namen als wolf, storm, bloem enz. Dat zijn in mijn ogen geen namen maar andere dingen .
Haha, wat grappig, mijn moeder heet zo! Ze is overigens 51, dus best apart dat het toen wel mocht, maar 15 jaar later (eigenlijk) niet meer.