Wij zijn druk bezig met het zoeken voor een naam voor onze tweeling. Welke van deze 2 opties vinden jullie leuker?
Mila & Luka! Ik vind beiden wel leuke namen, vooral dan Mila Isabel & Joël vind ik te veel op elkaar lijken met de [-el] en ik vind het ook geen mooie namen
Mooie namen!! Ik ben gek van Mila dus kies die optie LUka vind ik ook erg leuk alleen ik zou het zelf als Luca schrijven. Isabel vind ik wel leuk, maar ik vind zelf de naam Isabella/ Isabelle wat meer 'af' staan. Joël vind ik niet zo'n leuke naam. Mijn oppaskindje heet JoëlLE, Joël zit mij dan iets te dicht bij een meisjesnaam ook al klinkt dat misschien stom haha
Ik heb voor Mila en Luka gestemd! Ik zou overigens ook Luca schrijven ipv Luka (grote kans dat je zoontje altijd zijn naam moet spellen). Als ik nog een andere suggestie mag doen: Floris en Eline! Ik hoopte stiekem op een tweeling, zodat we deze namen konden gebruiken maar het is er maar 1 geworden!
Heb voor Isabel en Joël gestemd. Vind Isabel een hele mooie tijdloze naam voor een meisje en Joël weer eens iets anders en zeker geen vrouwelijke naam. Mila en Luka hoor je al zo veel.
Moeilijk... ik vind beide meisjesnamen (Isabel en Mila) leuk, maar de jongensnamen niet. Als ik toch een van de combi's zou moeten kiezen, dan zou ik Mila en Luka kiezen, omdat Isabel en Joël op elkaar rijmt en ik dat niet zo fijn vind klinken.
Mag Isabel en Luca ook? Isabel en Joël vind ik idd niet mooi ivm het rijmen en Mila vind ik niet zo'n leuke naam. En Luka met een c (Luca dus ) vind ik mooier.
Optie staat er niet bij maar ik zou ook kiezen voor isabel en luka. Of isabel en mika voor het jongetje, lijkt op mila en op luka maar vind ik een veel leukere naam
Ik zou ook een mix maken en voor Isabel & Luka gaan. Mijn keuze uit de gegeven opties zou Mila & Luka zijn.