We zijn nu al enige tijd bezig een naam te verzinnen voor onze baby maar het lukt ons gewoon niet. We wonen zelf in Engeland dus moeten een naam hebben die niet te Nederlands is en hier ook gewoon uitgesproken kan worden. Verder is het belangrijk dat de naam niet een afkorting is van een langere Engelse naam omdat dat hier raar gevonden wordt (goedkoop / ordinair). (zoals Nick = Nicholas / Nicholay, Sam = Samual / Samantha, Rick = Richard, Dan = Daniel, Kate = Kathryn, enz). We weten niet of het een jongen of meisje wordt en willen graag een korte naam, dus 1 of 2 lettergrepen. Wie of wie heeft er ideeën? Alles hulp is welkom
Tja, geen idee wat jullie leuk vinden.. Hier een poging. Ackley Alcott Aldwin Alfie Alvin Archie Arles Arley Arlo Ashton Aspen Bender Bentley Benton Blaine Blake Bradley Brandon Brent Brett Bruce Byron Caden Camden Carter Chad Chase Clive Cody Colby Cole Cooper Curtis Dane Darwin Daw Dean Denley Devon Doran Doyle Dustin Dwight Fane Farley Felton, Fenton Finch Flint Franklin Fraser Harlan Harley Harlow Harper Hewitt Holden Hollis Irwyn Isham Jay Keaton Keith Kendal Kendrick Kenneth Kent Kenton Kirby Knox Kyle Lane Layton Leighton Lester Liddell Logan Madden Marley Marlon Marlow Mason Maxwell Memphis Merritt Nash Nelson Norris Oakley Odell Olin Orrick Quinlan Radley Reeve Reilly Ridley River Roo Sawyer Scott Selwyn Shaw Sheldon Sidney Sonny Spencer Stanley Tabor Tanner Taylor Thorley Tilden Tiler / Tyler Tinsley Todd Torell Torin Tyrrell Wade Wainwright Walden Warner Waylon Wayne Weldon Wesley Weston Whitley Wilbur Wiley Wilmer Wilson Winston Zane
Ailith Amber April Ashley Aspen Aster Bailey Bliss Cadence Calie / Cally Clover Daisy Dawn Devon Dora, Dory Edith Elle Faith Faline Fawn Faye Fayna Haley / Hailey Harley Hazel Heather Holly Hope Isla Ivy Jade Jossie Joy Kelby Kelsey Kiki Krislyn Lacey Lane Leanne Lexus Lily Lindie / Lindy Lindsay Linnie Lissy Lorna Louve Lynn Macey Maeve Marley Mavis Meadow Melba Memphis Mercy Myla Myrtle Narelle Nealy Nell / Nelle Nita Nora Paisley Poppy Reilly Reva Rhona Rina River Roo Ruby Sage Scarlett Shanna Shelby Shelley Sidney Summer Sunny Tatum Tawny Taylor Tia Tisha Tracey Veva Vina Whitley Whitney Willow Wren
Oliver Jake Alec Nolan Noah Jonah Nathan James Jacob Simon Philip Morgan Myron Roan Casper Lily Ava Juno Nora Mia Zoe Chloe Sacha
Super al die lange rijtjes met namen! Ik ga deze snel met m'n partner doornemen. Hoop zo dat de juiste namen erbij zitten
Ik vind zelf de volgende namen leuk maar helaas m'n partner niet: Meisjesnaam: Ilse, Inge, Nora, Tessa, Judith, Lara, Sophie, Lotte, Louise, Lana, Sarah, Sophia, Abby, Very, Ellen en Katie. Jongensnaam: Jim, Daan, Dean, Luke, Justin, Hugo, Nathan en Marco
Ik heb wat internationale koppels in mijn vrienden kring; Met kinderen; Simon, Thomas, Emily, Jack, Olivia, Ben
Ik vond uit jou rijtje meisjesnamen Abby heel mooi. Gewoon een naam uitkiezen die jij heel mooi vind en die dan meermalig laten vallen, maybe begint je man het toch een mooie naam te vinden!? Verdere ideeën van mij: Meisjesnamen: - Lila - Amy - Gwen - Skye - Lilly - Jill Jongensnamen: - Stan - Sven (ze kennen vast Sven Kramer wel in Engeland?) - Gillian - Ben - Mo - Rian Ik heb in bold mijn favorieten gemarkeerd. Succes met leuke namen uitzoeken.