Ik ben zwanger ( pril) van mijn vijfde kindje. Ik heb twee jongens, waarvan er 1 overleden is en twee meiden. Alle namen van mijn kinderen eindigen op een e en dat is niet bewust gegaan, maar nu zou ik graag ook mijn vijfde kindje een naam geven eindigend op een e. Ik hou wel van namen die niet vaak voorkomen. De beginletters van de namen van mijn kinderen zijn j, e, t en b, dus liever niet dat ze met deze letters beginnen vanwege de post.... groetj han5
Behalve niet veel voorkomend, wat is je smaak? Lang, kort, stoer, NL'se etc etc etc.. Of maakt het niet veel uit? Wel lastig hoor zonder de namen van de andere kindjes te weten.. Want je kunt nu bij wijze van namen van Dune (Djoen) tot Silke tot Alice of Eveline bedenken
Fiene Mirre Fenne Laure Sare Lente Lieve Mare Cathelijne Annelotte Dieke Karlijne Dorine Niene Ninthe Viënne Xanthe Lonne Senne Ferre Fedde Dante Lasse Melle Kobe Pelle Pyke Hidde Warre Ole Imme Lode Lude
Ja het is idd wel handig om aan te geven waar ik van hou en hoe mijn andere kinderen heten. Ik hou niet van namen met een engelse uitspraak, of namen zoals flip en puck enzo. De namen van mijn andere vier zijn: Hjerre ( jerre), Elize, Thye* en Benthe. Alvast bedankt voor de namen, er zitten zeker mooie namen tussen! Maar meer is natuurlijk altijd welkom natuurlijk....
Hier wat ideetjes voor een zusje: Aafje, Aafke, Afke Aaltje Aike Amke Anne Aukje Daantje Danne Danthe / Dante Daphne Dente / Denthe Diede, Dieke, Diese Dieuke, Dieuwke Dinte / Dinthe Ditte Doortje Doutse / Doutze Famke, Femke Feike, Feikje Femme Fenje Fenne Fieke, Fiene, Fienke Finne Floortje, Fleurtje Flore Frauke, Froukje Geerke, Geerte Geesje, Geeske Geke Gieske Gijsje Gilke Gitte Grietje Guusje Idske Ieke Ilke Ilse / Ilze / Ylse / Ylze Ilske / Ylske Imke / Ymke Imme, Imre Ine Inge Inke / Ynke Inte / Inthe Ise / Ize / Yze / Yse / Yzze Itske Kaatje, Keetje Klaasje, Koosje Laure Leentje Leine, Leintje Lene Lenne Lenthe / Lente Lieke Liene Lienke Liesje, Lieske Lieve Linde Linne Linte / Linthe Lise / Lize / Lieze Lisse / Lizze Loeke Lone Lore Lotte, Lotje Lune Lutske Maaike Maartje Maite / Maithe Mare Margje Marle Marre Marte / Marthe Meerle Meije / Meie Meike, Meke Melle Menthe / Mente Merle Merte / Merthe Mette Mieke Miene, Mienke Mille Minke, Minne Minte / Minthe Mirle Mirre Mirte / Myrte / Mirthe / Myrthe Nanne Neeltje Nele, Nelle Nieke Niene Nienke / Nynke Ninke Ninte / Ninthe Noortje Nore Pieke Pomme Quinne Quinte / Quinthe Rafke Rave Renske, Rinske Rikke Rinde Rive Roosje Rune Saartje Sage Sanne Sare Semme, Senne Sientje Sietske / Sytske Signe Silje Silke Sinne Stanne Sterre Stine Suze Svenne Veerle Vere / Veere Vive / Vieve / Fieve Wende Wieke Wiesje Wietske / Wytske Wilke Xanne Xanthe / Xante Yfke / Iefke Yve / Ieve / Ive Zenne Zonne Zwaantje
Bij mijn dochter op zwemles zit er een meisje met de naam 'Geike', moest ik bij dit topic meteen aan denken.
Wat vind je van de naam Feebe? Zo heet het dochtertje van mijn beste vriendin. Had er nog nooit van gehoord en heb er erg aan moeten wennen, maar nu vind ik hem erg leuk! Je spreekt het uit zoals je het schrijft dus 'Feebuh'