ja had idd ook hier caylan gezien. dat zou ik zelf eerder dan ook met de a uitspreken..keejlan ipv keejlun lastig
dan zou ik ofwel de echt Ierse spelling pakken: Caolán of simpeler Calen, of iets met een K (gewoon Kelen). Caylen lijkt meer iets Turks, en zou ik uitspreken met een Tsj aan het begin.
De naam komt in deze schrijfwijze toch ook vaker voor hoor Dirksmama. Ik heb toendertijd flink zitten googlen namelijk. Uitspraak is Keejlun..
Snap ik, maar op het eerste gezicht zou ik denken Turks, Indonesisch of Chinees, en vandaar die Tsj...
Meld Wij hebben er inderdaad Caylan van gemaakt, terwijl de uitspraak wel hetzelfde is. Vond Caylan het mooiste staan bij Delano (2e naam oudste), bij Megan en bij Caylan's 2e naam Rowan Caylan Rowan ♥ En zelfs de oude dames op het cb spreken zijn naam goed uit weinig mensen zeggen kee-lan gelukkig
Als het kan, zou ik voor de originele spelling gaan. Of iets wat daar op lijkt. (Zegt degene die haar zoontje Kyran heeft genoemd ipv Ciarán, maar met die spellingswijze zou hij het áltijd moeten spellen en verbeteren.)
whaha nee.. caylen of kaylen.. zover zijn we al we hebben ook de c en de k gekocht voor op de muur haha
haha Wel leuk dat er weer een Caylan, sorry, Caylen bij komt op het forum Finn, is dat een vernoeming naar Viënna? ♥