Hoi hoi Ben nog niet zwanger maar ik zit erover na te denken om in het nieuwe jaar voor een 2e wondertje te gaan. Nu ben ik stiekem al aan het nadenken over namen haha ik weet het mooi op tijd maar vind het zo leuk om te doen. Ons zoontje heet C.olin en ben op zoek naar een meisjesnaam en jongensnaam zodat ik alvast een lijstje kan maken Wij houden van stoere en niet al te lange namen. Vond Lynn heel gaaf maar vind ik teveel op de naam van mijn zoontje lijken. Hebben jullie ideeën??
C.olin & Amy of C.olin & Jinte erg leuk! Ava Dana Evi / Evy Fay Faya Fee Isis Jazz Juna Lina Liv Lizz Loïs Maja Mia Pia Pip Puck Rava Rosa Tess Zara Ziva C.olin & Liam of C.olin & Jason erg leuk! Andy Brent Dani Davy Felix Ivo Kay Olav Quint Ravi Revi Roan Sten Stian Vince Wes Zeno
Herkenbaar Lynn vind ik er inderdaad teveel op lijken. Misschien zit hier wat tussen: Quinn Nigel Mason Dex Vigo Ryan Jonah Mylo Brent Jaivey Tristan Stacey Lizzy Ziva Bella Lily Loïs Faye Josie Esmay Flo Gemma Lena
Logan Mitch Brent Ashton Dion Dylan Destin James Sid Denver Mason Ethan Ashley Abbey Shady Gwen Yazz Ashlynn Jade Brynn Liva June Sadie Macy Tamar Tirza Maeve Gabi Bradley Neil Jordan Noah Reza Mike Mikai Jason
Ik ken de volgende combi's C.olin en kyra C.olin en Saar C.olin en Javi Verder, Meisje: Vera Fenne Iris Zara Nova Nina Zoë Amara Lorena Nora Thirza Elize Veerle Dana Nine Fay/Fee Jongen: Noud Novan Ravi Lucas Luca Levi Ayden Javi Luuk
Er staan hele leuke namen tussen die zeker op men lijstje gaan Owen en Jason vind ik erg leuk Thirza vind ik ook super stoer Meer namen zijn uiteraard welkom voor mijn mooie lijstje haha