Het duurt nog even want ik ben nog maar net zwanger(en wie weet is het een jongen)maar dit zijn een paar van de namen die hoog op ons lijstje staan. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening, brand maar los.
Lune! Nena klinkt een beetje te Duits ofzo.. Saar vind ik een beetje onaf en hier in Apeldoorn spreken we die r nogal bekakt uit haha..
Nena! Heel mooi voor een meisje en een volwassen vrouw. Lune, ik ben niet zo dol op namen die eindigen op -e. Klinkt een beetje, tja, suf voor mij Saar, leuk maar vind ik niet zo voor een volwassen vrouw.
Lune! Saar vind ik een afkorting en Nena wordt in het Spaans gebruikt om op een nare manier een meisje aan te spreken (bouwvakkersidee).
Ik heb Lune gestemd. Saar is ook mooi. Bij Nena krijg ik meteen dat liedje in m'n hoofd van nenanana (ff gegoogled: van vaya con dios) en dat vind ik persoonlijk een heel stom nummer.
Lune is prachtig! Zacht, lief en mooi! Saar is ook een lieve en mooie naam. Nena is niet mijn smaak. Moet bij het zien van dit lijstje trouwens wel denken aan de naam Néla (Nela), lijkt op Nena maar een iets zachtere uitspraak.