Hoi dames, Ik had gedacht dat dit ons echt super makkelijk zou afgaan omdat we altijd een meisjes naam in ons hoofd hebben gehad. Maar wat blijk nu ben ik zwanger en denk ik nee het word geen Skye.. Mijn man is nog steeds idolaat van deze naam maar voor mij voelt het niet meer goed. Ik ben dus op zoek naar een meisjes naam. Onze zoons heten Mason en Luca welke we ook vaak afkorten tot Mees en Luuk en op mijn lijstje staan de volgende namen: - Julie - Zoë - Elin - Noa
Stella Veerle Linde Loren Elise Sofia Dit soort namen vind ik echt leuk bij jullie jongens . Soort gelijke namen als Skye Fem Sue Joy Eve Gwen May Do Summer Tess Bo Luna Liz Rox Yazz Chloë Lynn Liv Neve Sterre Lilith Lilly
Ik zou een meer internationale naam met een meer Nederlandse afkorting wel heel leuk vinden bij de namen van je zoons. Julie - Juul voldoet prima aan die ‘eis’ natuurlijk. Ik vind het alleen altijd jammer dat de uitspraak niet meteen duidelijk is (Nederlands, Engels, Frans?). Julia - Juul Sarah - Saar Nora - Noor Louise/Louisa - Lou/Loes Evi/Eva - Eef Bodine - Bo Isabel/Isabelle - Isa Suze - Suus Of bv. Juliëtte (Jet) of Charlotte (Lot), maar die zijn misschien wat te lang.
Julie zou dan op zijn Engels zijn, wij spreken Luca ook uit als Luucaa en niet als Loeka. Norah vind ik ook leuk die gaat er bij op het lijstje.
Ik vind Julie en Elin prachtig! Hoe denk je over Jen-ai (Jenaaai), Jenna (op zijn Nederlands) of Lucy (op zijn Engels)?