Jazzmay vind ik nog best gaan. Ik zou de naam zelf niet kiezen, maar hij ‘klopt’ verder wel gewoon ed. Maar schrijf het alsjeblieft niet met ‘dj’. En ook niet met ‘aé’, als je de naam tenminste wil laten eindigen op een ‘ee’-klank (wil je ‘aa-ee’ op het eind, dan kan het natuurlijk wel).
M.ayren & Jelizah Of M.ayren & Maliyah Of M.ayren & Lavinia Vind zelf Jelizah de allerleukste hierbij!
Dan zou ik ook niet voor V gaan omdat ik het erop vind lijken. Maar dat heb ik zelf eigenlijk ook. Ik vind V gewoon ook geen leuke naam dus vandaar. Feline nog een optie?
May.ren en Jaleesa May.ren en Elaysa May.ren en Jomima May.ren en Solenn May.ren en Elena May.ren en Salomé May.ren en Celina May.ren en Juline May.ren en Ilayza May.ren en Livaiya May.ren en Romaysa
Ik vind Vajèn (met een j dus) prachtig, alleen de betekenis in het Turks niet, dus hij viel hier af. Jaylisa (zo zou ik het schrijven, komt ook omdat ik iemand ken met die naam) vind ik prima passen bij M.ayren inderdaad. Hoewel, ligt aan de uitspraak van de laatste naam, als je het uitspreekt als ‘mee-run’ dan vind ik het passen, als je het uitspreekt als ‘maaj-run’ niet.
Persoonlijk vind ik niks wat begint met Dj mooi…en alle opties maken (denk ik!) dat je dochter haar naam zal moeten spellen. Dat is voor ons iets waar we wel rekening mee houden…
Dit indd.. Ik vind ze totaal niet op elkaar lijken? Even fonetisch, Májrun en Váajèn kan prima vind ik
Aangezien TS zegt dat je het uitspreekt als 'mai ren', ga ik er vanuit dat het einde dus meer in de buurt van het einde van 'vaa-jen' komt. En dan nog kun je een andere mening hebben, het blijft persoonlijk, net als welke naam je wel en niet mooi vindt. Ik zou de naam in dit geval om twee redenen dus niet kiezen, wat TS doet moet ze natuurlijk zelf weten (zij zou de namen van mijn kinderen waarschijnlijk ook niet kiezen).
Alle combo's zijn niet echt mijn ding. De 2 namen aan elkaar vind ik niet mooi en de dj ook niet. Ik vind het Allen te geknutseld, en kind moet steeds uitleggen hoe je een naam spelt. Redelijk ingewillekd. Als ik echt iets moet aandragen zou het denk ik Jazz-Mae worden