hallo wat vinden jullie van onse meisje naam en het gedichtje voor op het geborte kaartje Silver roxy gedichtje Papa en mama zijn Bronze Ikke ben Silver en samen zijn we Goud liefss sabrina
vind de naam wel apart,maar niet in combinatie. silver eindigt met een r, en roxy begint daar weer mee, en vind dat niet zo mooi klinken. het gedichtje vind ik niet zo. zou dan ipv bronze gewoon brons kiezen
Ik vind de naam Silver wel erg apart. Ik denk dat ik toch vreemd op zou kijken als iemand zich voorstelt als Silver.
Kreeg pas een geboortekaartje binnen van een klant, die heeft een zoontje gekregen en hem Silver genoemd. Apart
Ik vind de naam ook helemaal niks (sorry!), gewoon totaal niet mijn smaak. En ik ken idd ook twee jongens die Silver heten. Bij eentje schrijf je het ook zo, en die ander als Sylver.
Het is ook echt helemaal niet mijn smaak. Maar uiteindelijk gaat het erom dat jullie het een mooie naam vinden!
Ik wou het niet zeggen, maar denk er hetzelfde over. Moest ook 2 keer lezen, dacht eerst dat er silver fox stond.
Ik vind het (als ik echt eerlijk ben) echt een verschrikkelijke naam. Ook het gedichtje vind ik afschuwelijk. Sorry..
ik vind de naam ook echt niet mooi, het gedichtje vind ik echt afschuwelijk! door je kindje de naam silver te geven is ze d'r hele leven een eeuwige tweede.
De naam Silver vind ik leuk, maar de combinatie met Roxy niet zo. Omdat Silver met een r eindigt en Roxy met een r begint, klinkt het een beetje raar (net zoals Angela80 zei). Het gedichtje vind ik ook wel grappig. Je kan hem ook zo doen: Papa en mama zijn brons Mijn naam is Silver En samen zijn we goud! Succes met het verder bedenken van namen en gedichtjes (leuk he...).
Ik zou deze naam ook nooit kiezen, maar goed ieder moet een eigen keuze maken en daarbij alleen maar aan jullie zelf aan aan jullie kindje denken
nee, sorry hier ook niet leuk. Maar goed, wie zijn wij, toch? Doe lekker wat je zelf vind, das het belangrijkste
Ik vind het wel apart; houdt er wel van! Maar de tweede naam zou ik niet doen.. Je kunt eens kijken op Family Berry .. hier staan ook een subcatogorie "hippie namen" .. daar vind je vast wel iets passends! Succes en gewoon doen wat jullie zelf mooi vinden hoor. Mijn echte naam is ook apart. Vroeger vonden mensen het gek, nu onthoud iedereen het en hoor ik vaak dat ze het juist super leuk vinden!
Ik vind Silver wel grappig, maar roxy erachter idd niet. (om de eerder gegeven reden) Het gedichtje vind ik echt een ramp. (sorry!) Brons en zilver is samen geen goud. Dus ik snap het niet helemaal. Kijk, als jullie nu brons van je achternaam zouden heten was het een ander verhaal. (maarja, Silver Brons, dat zou ook wel weer een beetje zielig zijn) Nee, het gedichtje vind ik helemaal niks