Ik weet niet of je ervan houdt, maar Jane Austen is hier echt favoriet! Ze heeft echt prachtige verhalen geschreven, en het aantal pagina's valt ook erg mee.
De meeste boeken van Jill Mansel, Sophie Kinsella en Esther Verhoef vind ik leuk.. Gewoon lekker makkelijke boeken, waarbij je niet echt na hoeft te denken
Voor een vakantie vind ik een thriller van Suzanne Vermeer wel leuk. Ik heb alleen beetje moeite met stoppen met lezen. En Philippa Gregory vind ik ook een leuke schrijver (o.a. The Other Boleyn Girl) maar daar moet je van houden.
Robin Hobb (begin met 'assassin's apprentice') Nicci French (vooral the secret smile vind ik er goed) Sophie Kinsella (Shopaholic reeks) Lauren Kate (Fallen)
Ik vind de boeken van Saskia Noort echt super, De Eetclub, Nieuwe Buren bijvoorbeeld. Heb helaas haar nieuwste nog niet gelezen..
Rene Appel! Spannende Nederlandse thrillers. (Krijg door dit topic gelijk weer zin om in n boek te duiken)
Stephen King (vooral de laatste 22-11-19763 vond ik erg goed geschreven en helemaal geen horror), Clive Cussler, Mary Higgings Clark En idd Haar naam was Sarah Sonny Boy vond ik ook goed. Ben nu bezig in Twilight (door een topic hier op ZP) en ik vind het erg leuk geschreven.
ik ben zelf helemaal fan van Stephen King! en idd het nieuwste boek was geweldig! ook Peter Straub leest makkelijk, Dean Koontz ook...
Patricia Briggs (Mercy Thomson reeks) Ilona Andrews (Kate serie) Kelley Armstrong (Otherworld serie) Kathy Reichs James Patterson Clive Cussler Matthew Reilly Katie Fforde Sophie Kinsella (net een nieuwe uit!)
Karin Slaughter, Nicci French, Anne Rice. Maar vooral Karin Slaughter is heel erg spannend(en soms een beetje té hoor..) en dan vooral in het engels geniaal. Sommige boeken van de nederlandse thrillerschrijfsters ook wel maar ze zijn niet allemaal even goed, je moet echt even een blz. lezen en de achterkant dan weet je wel of het wat is. Daarnaast, als ik in een romatische bui ben ook Jane Austin maar wel het liefst in het engels.