Trapauto voor mijn zoon

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annetske, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hallo,

    Is hier iemand die ervaring heeft met een trapauto? mijn zoon wordt in mei nl 3 jaar en wordt echt te groot voor zijn loopauto, maar hij is zo gek op zijn loopauto maar wordt er echt te groot voor nu... dus nu dacht ik aan een trapauto voor zijn 3e verjaardag.

    deze heb ik gezien:

    Trapauto "Kever" - online bestellen!- babywalz

    of zoiets:

    De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

    de brandweerauto vind ik persoonlijk mooier (mijn zoon is een groot brandweerautofan) maar lijkt mij onhandiger bij het spelen omdat deze best robuust en groot is... de auto van babywalz lijkt mij handiger en beter om mee te spelen maar die lijkt weer (te) klein op de foto.

    dus mijn vraag is: Wie heeft er een trapauto voor zijn of haar kind? heb je advies voor mij? en wat zijn jou ervaringen er mee? ik weet zeker dat mijn zoon een trapauto geweldig gaat vinden maar ik zoek een goed exemplaar voor hem ;) Bedankt alvast!
     
  2. lentebloempje

    lentebloempje Fanatiek lid

    23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ziet er leuk uit die kever. Bij schoonouders hadden ze ook zo soort auto vonden alle kinderen erg leuk.
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Opa en oma zijn van plan deze te geven voor zijn verjaardag. Een traptractor met aanhangertje. Misschien ook een leuke idee voor jouw zoontje!
     
  4. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik heb hier een brum trapauto! Hij is heel erg favoriet op zijn kamer en als hij dadelijk ouder is mag hij naar beneden in de tuin.. Idd ze nemen wat in beslag...
    Nu heeft mijn zoontje een traktor gehad van oma...
     
  5. kikker2

    kikker2 Bekend lid

    8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Waarom ga niet voor een loopfiets? is een goede voorbereiding voor het fietsen en voor het evenwicht.
     
  6. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Loopfiets vind mijn zoon ook erg mooi maar die krijgt hij waarsch van mijn ouders. en omdat hij zo gek is op zijn loopauto vind ik een trapauto een mooie vervanging haha hij is helemaal gek op auto's nl.

    zo'n brumauto is ook geweldig! heb ze ook gezien op internet
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    de brum auto (staat hier bij opa en oma en is zeer favoriet) is vergelijkbaar met de brandweerauto qua omvang. Ik moet zeggen dat onze zoon (nu 4) daar helemaal weg van is en ook goed in past. Je zoontje zal daar dus veel plezier van kunnen hebben en is qua formaat voor een 3-4 jarige prima. De kever kan ik qua grote moeilijk inschatten...
     

Deel Deze Pagina