De titel zegt het al.... Heb onlangs in 2 dagen tijd de serie "Stranger things" gekeken. Nu op zoek naar een nieuwe Wat kijk jij?
Gossip girl❤️ Vampire diaries The following The killing New girl Orhpan Black Orange is The New Black
Ik wissel nu af tussen gilmore girls en the killing. Ligt er maar net aan waar ik zin in heb. Ik heb met mezef afgesproken dat ik maar 2 series tegelijk kijk, anders kom ik nergens aan toe
Nu The Tudors. Ik heb de serie al drie keer gezien maar ik blijf kijken. Hiervoor Call the Midwife en Orange is the new black.
Gossip girl Orange is the new black Vampire diaries Pretty little liars Orphan black Jane the virgin The killing The missing The client list
Gilmore girls is ook leuk!! Maar das wel een nadeel ja, serie kijken. Er komt niks meer uit mn handen
Outlander! Echt zo'n ontzettende aanrader. Ben net klaar met seizoen 2 (die staat op hbo). Er komt ook een seizoen 3 en 4. Ik ben nu de boeken aan het lezen. Het is echt mijn verslaving geworden.
Hij is bewust slecht, volgens mij. Met zo'n hele foute voice-over steeds er doorheen. Maar wel vermakelijk.
Downtown abbey!! Alleen zo stom dat er twee seizoenen niet opstaan, gelukkig hebben mijn ouders die op dvd dus heb ze vanmiddag even opgehaald
Orphan black gekeken. Oja en Jane the virgin ook gekeken. Helaas maar 1 seizoen. Nu bezig met the killing en pretty little liars
Ja, echt heel fout eigenlijk maar daardoor zooo leuk! En moet wel zeggen dat ik de hoofdrolspeelster echt heel leuk vind, zat ook in Orange is the New Black.
Ja super leuk is die serie. Zo verrassend erotisch af en toe ( behalve die met je weet wel...ik wil niks verklappen...maar best heftig ) Wij nemen in de winter HBO dus dan ga ik de 2e kijken.
The killing en orange is the new black. Helaas bijna doorheen en moeten we weer op zoek. Ben bang dat het een opgave word we hebben al veel gezien.