Oude topic was te lang niet op gereageerd en dus gesloten. Netflix: Ik kijk met man: The Lincoln lawyer Ga nu zelf beginnen met het nieuwe seizoen van Selling the OC, even lekker verstand op 0 na alle drukte deze weken. Op Hbo bezig met And just like that
Op het moment volg ik niets. Laatste serie die ik heb gekeken was 'a million little things' op Videoland. Flink gejankt bij de laatste twee afleveringen. Kan nu helaas niet echt iets vinden wat me blijft boeien.
Nou he.. En ik heb dat helemaal niet zo snel. Bij Firefly Lane bijvoorbeeld had ik dat helemaal niet. Ik vond het wel echt een prachtig einde. Één van de weinige series die echt mooi wordt afgesloten.
Momenteel: Disney: a small Light, erg goed! Over het achterhuis, en vooral volg je dan Miep. Netflix: liebes kind Hbo: the midle Prime: een harlan coben serie, weet even niet meer hoe het heet.
Ja he, mooie verhaal lijnen, goed acteer werk. Wij zijn in de vakantie naar Bergen belsen geweest, daar zijn Anne en Margot overleden. Was bijzonder om daar heen te gaan.
Ik heb gisteren de laatste afleveringen gekeken en man sloot aan. We hebben zitten janken allebei Mooie serie he?!
Op Netflix net klaar met Knokke Off, vaag einde, ik verwacht nog een 2e seizoen? Nu begonnen met het nieuwe seizoen van Virgin River. Verder kijk ik niet zo veel momenteel. Ik kijk veel tv programma's terug en er blijft weinig tijd over voor andere series haha.