Welke serie kijk jij? (Op welke streamingdienst)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door TotalBella, 8 sep 2023.

  1. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    12.094
    8.003
    113
    Vrouw
    Ik kijk Castle. Van alle politie series die ik gekeken heb is dit denk ik de slechtste. Het heeft net iets teveel weg van Lucifer. Maar die had leukere eerste seizoenen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.895
    4.858
    113
    Vrouw
    Ik kijk nu Midnight Mass op Netflix.
     
  3. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.662
    5.467
    113
    Vrouw
    We hebben laatst de film “the full Monty” gekeken, en zagen dat er een serie van was. Iets van 20 jaar later hoe het nu gaat. Ik ging er sceptisch in maar heb er erg van genoten. De achterwijken en niet zulke mooie kanten van Engeland
     
  4. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.682
    6.379
    113
    zuid-holland zuid
    Wij kijken momenteel One Piece , The Continental , Ashoka en met de jongste ben ik Wednesday aan het kijken. En met de oudste Wheel of Time.
    Ik kijk niet echt iets voor mezelf, alleen maar dingen met het gezin:oops:
     
  5. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.469
    2.924
    113
    Fear the walking dead op prima
    En we kijken samen liebes kind op Netflix
     
  6. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.856
    6.538
    113
    Ben nu bezig met good trouble op Disney, heb net only murders in the building af. Wil ook The Kardashians kijken, maar wacht wel even tot het seizoen er helemaal op staat.
     
  7. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.662
    5.467
    113
    Vrouw
    One piece kijk ik met man. Hij kijkt ook de animatie serie waar dit op gebaseerd is, iets van 1000 afleveringen zijn dat. Die kijk ik maar niet mee…
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  8. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.554
    2.442
    113
    Wij hebben net Liebeskind uit. Ik vond The Serpent ook mooi.
    Nu hebben we even geen serie die we volgen.
     
    Cornflake vindt dit leuk.
  9. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.298
    5.229
    113
    Ik vond True Blood geweldig. The Vampire Diaries vind ik ook wel een leuke serie trouwens, maar ik vind persoonlijk True Blood beter. The Vampire Diaries is meer young adult (wat ik wel leuk vind en graag kijk, maar mijn man vindt dat vaak iets minder) en True Blood is voor een meer volwassen doelgroep. Eens dat de sex scenes grafisch zijn, maar ik heb daar dan weer niet zo’n problemen mee.
    Ik denk dat als je al meerdere afleveringen hebt gezien en het nog steeds geen leuke serie vindt, dat je dan kunt afhaken, want ik vond de eerste seizoenen het best, denk ik.

    Wij kijken momenteel “the Magicians” op ziggo movies and series L, het is Skyshowtime aanbod, ik geloof dat we daar binnenkort op overstappen (we hebben ziggo en vodafone en krijgen dan die streamingsdienst gratis). Leuke serie, ik had er wel een paar afleveringen voor nodig om er in te komen en mijn man ook, inmiddels aan seizoen 2 begonnen

    Recent ook het eerste seizoen van “a discovery of witches” gekeken, dat was heel goed, het tweede seizoen stond er nog niet op.
     
  10. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.819
    9.405
    113
    Vrouw
    Heb ook geen problemen met de sex scènes hoor maar had het niet verwacht. Persoonlijk vind ik het slecht geacteerd. Maar het kijkt wel ok weg. Maar bingen zou ik het niet. Best kans dat ik het vergeet en nooit meer kijk.

    TVD ben ik echt fan van denk dat ik nu aan de 8ste keer zit. Maar dan tot seizoen 4/5 vanaf dat Silas gebeuren vind ik het minder en dan kijk ik weer the originals. legacies paar keer geprobeerd maar kan er niet in komen.

    The magicians heb ik gezien. Super leuk. Moest er even aan wennen maar daarna echt awesome.

    Shadow Hunters vond ik ook leuk. Ben aan Gen V begonnen HBO, zeker goed. Vind ik dan :) wij kijken nauwelijks samen. Ik kijk vaak op mijn tablet en hij TV. Voornamelijk voetbal en aanverwante programma's.

    Wat hij wel leuk vind ik 2 broke girls en Ghosthunters maar dat is realiteit.
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.298
    5.229
    113
    Ik vind True Blood niet slecht geacteerd (spelen ook goede acteurs in), maar wel een tikje “over the top”, wat denk ik de bedoeling is, ik vind dat persoonlijk wel leuk, maar dat is wel even wennen inderdaad. Misschien moet je het dan toch nog een kans geven, als je het op zich wel leuk vindt qua verhaallijn, de manier van acteren went misschien nog wel.

    Wij hebben momenteel alleen ziggo & movies L, maar als we weer een poos netflix hebben, dan wil ik the vampire diaries/en the originals wel weer kijken, ik heb er nog niet alle seizoenen van gekeken. Shadowhunters ken ik niet, maar lijkt me ook leuk.
     
  12. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.785
    1.220
    113
    Ik kijk nu Cruel summer op Prime.
     
  13. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    We kijken nu het nieuwe seizoen van Lupin op netflix, erg leuk weer. :thumup:
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.642
    17.611
    113
    Vrouw
    Ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Lupin op Netflix.
    Ondertussen kijk ik ook nog Station19 op Videoland.
     
  15. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.785
    1.220
    113
    Ik kijk de laatste afleveringen van Modern family. Zo ontzettend leuk.
     
  16. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.856
    6.538
    113
    Ik ben aan Beckham begonnen. Wat een leuke mensen zijn dat eigenlijk Haha. Leuk stel ook.
     
    OliJul en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  17. Vidah

    Vidah Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.485
    785
    113
    Vrouw
    Grace op npo plus, nu net aan seizoen 2 begonnen. Hiervoor heb ik het nieuwste seizoen van Unforgotten gekeken, ook op npo.
     
  18. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    12.020
    10.988
    113
    Ik ben dit ook aan het kijken, echt ontzettend leuke mensen en knap hoe ze alles hebben doorstaan met elkaar.
     
    OliJul en TotalBella vinden dit leuk.
  19. OliJul

    OliJul Actief lid

    17 feb 2023
    346
    222
    43
    Vrouw
    Eens! Ik had nooit in hun schoenen willen staan, wat hebben ze veel over hen heen gekregen. Was niet misselijk!

    Leuk om te zien hoeveel lol en plezier ze samen hebben.
     
    TotalBella en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  20. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.562
    4.417
    113
    911 op Disney+...
    Ben echt verslaafd samen met mijn man! Elke avond :D
     

Deel Deze Pagina