THE following aflev 1 bekeken.. Ons teveel actie, bloed, te ver gezocht. Iets minder spectaculair mag wel.. Iemand de tip?
Wij kijken samen graag naar star trek. The next generation en voyager vinden wij het leukst. Ook the big bang theory vinden we beiden erg vermakelijk.
The killing, the bridge, lillehammer, breaking bad wordt goed als je door blijft kijken. Homeland was ook heel goed!
Een greep uit de series die wij kijken of gekeken hebben(Sorry als ik wat noem dat al genoemd is); The wire (wel even doorzetten, een dijk van een serie maar je moet er even inkomen) Sherlock Chicago fire en Chicago PD Prison break Ncis Mochten jullie van comedy houden vond ik modern family en New girl wel leuk (ik ben zelf geen comedy fan).
The blacklist Person of interest Castle Bones Agents of Shield (spin off van the Avengers film) The Flash Supergirl CSI Cyber NCIS / NCIS LA Chuck, Leverage, Lie to me, Human target (wel al wat oudere series, maar erg leuk!) Blindspot schijnt heel leuk te zijn (nog niet gezien) Agent X, Quantico en Rosewood staan nog op mijn lijstje om te gaan kijken, lijken me ook erg spannend
Ja! Toen we er mee begonnen grapte we al "oh dan krijg je vast ook een Chicago medical" nog een weekje geduld, ben benieuwd! We kennen al 3 spelers uit med denk ik
Ik ben ook wel benieuwd. Heb chicago fire een tijdje gevolgd, maar op een gegeven moment vond ik de verhaallijn minder worden. Chicago pd vond ik sowieso al niet heel leuk. Ik vind die oude agent irritant!
Haha ja als hij praat.. Hij beweegt heel raar met z'n hoofd dan. Heel lastig om dat te on-zien. wij vinden het op zich prima series. Leuk met crossover pd-fire maar ook met pd-law and order svu (dat kijken we ook^^). Maar sowieso zijn we echt serieverslaafden..
the bridge is heel goed inderdaad! net als BORGEN... the missing kan ik denk ik niet aan nu ik zelf kinderen heb