Is ook weer op tv de 2de seizoen. Een dom programma maar toch blijven kijken Wie trouwt mijn zoon? - SBS6 De zonen: Richard & Ineke, Rick & Liesbeth, Stephen & Marianna, Zico & Cor... Gister kregen de moeders/opa iets te horen wat ze niet wilde weten.... nou vond sommige dingen wel mee vallen. Alleen 1 meisje Lesly (?) doet mee voor de 2de keer.
Ja idd, die doet gewoon weer mee hahaha... Vorig seizoen lag ze in bad en te flikflooien... Maar 'nee, we hadden geen klik'... Yeah right?! Whahahaha
Ik kijk trouw. Mijn ex zwager en schoonmoeder doen mee. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel een beetje verdraaid wordt soms. Maar hun zijn echt lief en leuk. Zij is ook geen bitch van een schoonmoeder zeg maar. Is het niet het 3e seizoen al?
Welk 'stel' is dat dan? Ik vind dit seizoen zo nep overkomen, allemaal net zo over de top dat het ongeloofwaardig wordt.
Stephen en marianna zijn dat. Het is enorm aangedikt vanuit het programma. Zijn schrijft ook een blog kan je lezen via Site dan krijg je al een hele andere indruk van hun.
Zij komt ook helemaal niet over als een b**ch, maar als een zorgzame moeder (vind ik). Vraag me wel af of je met hem een relatie kan hebben. Ik heb het idee dat hij zich heel erg inhoudt tijdens het programma en bij sommige situaties het liefst weg zou rennen.
Ik vind Liesbeth en Ineke allebei niet zo tof. Die opa is volgens mij niet helemaal meer bij en ik vind Zico echt allerbehalve charmant.. De enige deelnemers die ik leuk vind dit seizoen, zijn toch echt Stephen en Marianne. Ik vind haar echt overkomen als een schat van een mens en ik zou echt op iemand als Stephen kunnen vallen, hij lijkt me een lieve jongen (maar ik ben zelf ook een Aspie, dus eh ja).
Zoals ik hem ken is al een tijd geleden dat ik hem in het echt heb meegemaakt natuurlijk. Maar heeft die tijd nodig. Met haar heb ik nog steeds contact en ze is zo enorm lief. Beiden trouwens.
Knap zelf altijd meteen af bij jongens die zo erg aan hun moeder verbonden zijn dat ze alles doen wat mama zegt, vind en wil en geen eigen mening kunnen geven. Alleen maar ja knikken en doen wat mama zegt. Knip die navelsteng door en laat je kind een eigen leven leiden. Zo das er uit. hopelijk komen er leuke stelletjes uit