Een echte aanrader!!!!!!! Sons of anarchy. 6 seizoenen Het liefst blijf je hele nachten in 1 x door kijken Ik zit te wachten op seizoen 7
Zit toch te twijfelen om Criminal Minds te gaan kijken.. Staat op "Parents Guide": There are many cases where rape is strongly implied and many cases where rape is clearly committed. Maar als er niks te zien is en er wordt alleen maar over gepraat enz, dan kan ik er wel tegen Person of Interest lijkt me ook een goede!
Grimm! En fringe! Wij zijn nu bezig met seizoen 3 van american horror story-coven. Die is denk ik voor jou wel goed te kijken. En law and order, cold case, The closer. Ik kijk ook graag naar rizolli & Ilses.
Fringe hebben we al gezien ! American Horror Story stond altijd wel op mijn lijstje, maar heb begrepen en ergens gelezen dat seizoen 1 nogal heftig is met het sexueel misbruik. niks voor mij dus !!
Zijn al genoemd, maar wilde toch reageren, twee x genoemd moet vast leuk zijn . Scandal The Blacklist Suits Als je van nl houdt: Divorce Danni Lowinsky Verborgen gebreken
Hell on wheels House of Lies House of Cards Ray Donovan Betrayal Girls Black Sails Smash The blacklist The wire
sherlock, geweldige serie. zijn inmiddels meerdere seizoenen van, verassend en aangenaam en enorm goede cliffhangers! ( ik bedoel de bbc variant, staat op netflix) echte aanrader, die humor, en zit bijzonder goed in elkaar