Britse verpleegster die info Kate vrijgaf pleegt zelfmoord

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door papier, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    De Britse verpleegster die ervoor verantwoordelijk is dat twee Australische radio-dj's eerder deze week vertrouwelijke informatie kregen over de misselijke prinses Kate, is vrijdag overleden. Volgens Britse media is er sprake van zelfmoord.

bron

(het gaat om dit grapje: link )

dit is wel heel heftig. In het nieuwsbericht staat dat het de verpleegster is die info gaf, maar het is eigenlijk de vrouw die de dj's doorverbond met de verpleegster dat zelfmoord gepleegd heeft.

De dj's zijn overigens ontslagen

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heel erg triest :(

Al vraag ik me wel af of die vrouw stabiel geweest is ( psychisch) Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand die psychisch in orde is om zoiets zelf moord pleegt:)

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens.
    Daarnaast vind ik het vreemd dat de DJ's zijn ontslagen. Natuurlijk zijn de gevolgen van deze grap verschrikkelijk, maar achteraf is altijd makkelijk oordelen. Ik weet zeker dat een hoop mensen ten tijde van het fragment dubbel hebben gelegen.
    Is het hun schuld dat dat ziekenhuis zo makkelijk omgaat met informatie? Je mag toch verwachten dat een patiënt (en zeker een lid van het koninklijk huis) goed beschermt wordt. Ik kan me voorstellen dat de DJ's hier zelf ook verbaasd over waren.

Maar goed. Misschien eerst maar wachten op meer informatie. Misschien spelen er nog andere dingen.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vanuit Nederlands oogpunt is het raar dat die DJ's ontslagen zijn. Maar in het licht van de gebeurtenissen in de Britse media de laatste tijd, snap ik wel dat het nu extra gevoelig ligt en op zijn zachts gezegd niet handig is.

Ik kan me niet voorstellen dat dit telefoontje de enige reden is dat ze zelfmoord pleegde (als dat het geval is). Er zal waarschijnlijk al meer gespeeld hebben.

5. adi

adi Niet meer actief

Echt vreselijk als deze vrouw onder het schuldgevoel is bezweken. Ik heb het fragment gehoord en ze zei alleen dat Kate ligt te slapen en dat ze zich iets beter voelt.
    En dan gilt de hele wereld dat zij 'gevoelige medische info' heeft verteld. Niet iedereen kan daarmee omgaan.

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat verschrikkelijk zeg! Heb het fragment al gehoord, kon er wel om lachen. Maar nu ik dit hoor, bah.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Echt vreselijk! Zo triest :(

8. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik vind het verschrikkelijk.

-Verschrikkelijk voor de verpleegster die het leven niet meer de moeite waard vond na deze gebeurtenis. Er zal zeker meer aan vooraf zijn gegaan, maar het lijkt er toch sterk op dat dit de druppel was

-Verschrikkelijk voor de twee DJ's. Zij verwachtten allereerst niet dat ze met hun vrij beroerde imitaties zouden worden doorverbonden, en vonden het waarschijnlijk een enorme giller dat zij er zomaar doorheen kwamen. Het was volgens mij echt niet hun bedoeling om iemands privacy zwaar te schenden. Maar nu er iemand dood is zijn de DJ's het mikpunt van haat. Ze zijn niet ontslagen maar keren voorlopig niet terug in het programma (voor zover ik weet mede op eigen verzoek). Logisch, als het doodsbedreigingen regent wil je echt niet opnieuw de publiciteit in.

-Verschrikkelijk voor William en Kate. Zij is nog maar pril zwanger en ze hadden het pas op Eerste Kerstdag willen vertellen, wellicht zelfs met de Kersttoespraak. Maar nu er een ziekenhuisopname was -die ze niet geheim konden houden- hebben ze het hals over kop hun familie en daarna de rest van de wereld moeten vertellen. Sneu. En dan nu dit...
    Een dramatisch begin van een nieuwe generatie Windsor's. Nee, ik benijd ze niet...

9. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Verschrikkelijk..

Vind niet dat de dj's hier schuld aan hebben. Maar snap wel dat ze ontslagen zijn ook al was het natuurlijk maar een grap, volgens mij valt dit namelijk onder identiteitsfraude??(weet het niet zeker hoor)..

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik wel....die vrouw was vast doodsbang! Bedoel het koningshuis! Ik denk echt dat ze in totale paniek was door zo'n misselijke grap! Vind het wel verschrikkelijk hoor...zeker voor de nabestaanden!!

11. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Vergeet ook zeker de invloed van de Britse roddelpers en de koningshuisfanaten niet, kan me zo voorstellen dat die vrouw binnen no-time voor landverrader werd uitgemaakt en haar complete privéleven op straat ligt. :(

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel triest. En ben bang dat het koningshuis wel meer weet over haar 'zelfmoord'. Die mensen hebben lange armen...

13. tulip

tulip Niet meer actief

eerlijk gezegd vind ik het nogal aanstellerij...voor fam. enz vreselijk, maar als dit al een reden is om zelfmoord te plegen....Ik bedoel het is altijd erg als iemand zelfmoord pleegt, maar vind dit echt onzin.

Ook onzin dat die dj's zijn ontslagen, tis toch een leuk grapje, en ik vind het ook wel erg dom dat iemand denkt dat Charles zo opbelt naar dat ziekenhuis. Als maxima met haar zwangerschap of bevalling langer in het bronovo had moeten blijven belt bea toch ook niet zo op hoe het is??? Daar zijn echt wel protocollen voor hoor.

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik kan me wel voorstellen dat dit de druppel is. Maar je moet wel heel slecht in je vel zitten als je hierom zelfmoord pleegt. Begrijp wel dat het schrikken is voor iemand om opeens in het nieuws te staan enzo op deze manier. Maar om daarvoor je 2 kindjes en je familie achter te laten...

15. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Dit gaat wel erg ver hoor. 't Gaat om een westers koningshuis, geen maffia ofzo.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nou, zeker weten. Dit dachten we hier ook meteen.

Maar hoe dan ook, dit is natuurlijk ontzettend triest. En eigenlijk verbond zij toch alleen door met de verpleegster van 'Kate's' afdeling en gaf die toen de vertrouwelijke info? Tenminste, zoiets dacht ik gelezen te hebben.

18. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    dacht ik ook meteen hoor.

19. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    helemaal mee eens!
    en deze verpleegster heeft helemaal geen info gegeven, alleen maar doorverbonden, er moet hier echt meer aan de hand zijn in de privesfeer bij die vrouw, want kan moeilijk geloven dat je hierom zelfmoord pleegt.

en dat het koningshuis hier een hand in zou hebben vind ik helemaal ver gezocht.;)

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Volgens mij hebben jullie iets te veel films gekeken...

Deel Deze Pagina