Kijk nu 'lelijke eendjes'. Een jongeman is transgender en nu een jongedame. Shelley had als jongen al een vriend. Ze is nu nog steeds samen met haar vriend. Is haar vriend nu homo, bi, hetero? Mijn vriend en ik weten het niet zo goed..
Ja eens hoor !! Snap jullie reacties. Ben zelf ook niet zo van de hokjes. Maar vroegen het ons toch af.
Ik denk homo omdat die in eerste instantie op een man viel die zich nu heeft laten ombouwen tot vrouw. Misschien houdt die wel van alle geslachten. Ik vond dat meisje met die brandwonden echt heel heftig. Het zal je kind zijn die dit overkomt, vreselijk gewoon. Ik vind haar wel een heel krachtig en positief leuk mens.
Vond ik ook een heel zelfverzekerd en positief ingesteld meisje. Ik zat ook over die vriend van Shelley te denken hoe dat nou zat, maar ik denk inderdaad gewoon dat hij van de persoon zelf houdt. Ik had niet de indruk dat hij zich om het uiterlijk erg druk maakte, meer blij was voor haar dat ze zo tevreden was met zichzelf nu.
Ik vond dat meisje met die brandwonden ook heftig, maar ook heel bijzonder hoe ze er mee omgaat!! En haar wenkbrauwen zijn haar zo gegund! Sorry, maar gun het haar zoveel meer dan die Shelly, spaar rustig door, zo onwijs duur is het nou ook weer niet. En als je al zoveel hebt kunnen verbouwen, dan kan dit er ook nog wel bij lijkt me? Sorry, maar dat is hoe ik erin sta...
Maar dat 'doorsparen' kan dat meisje met brandwonden natuurlijk ook! Hoe verschrikkelijk het ook is wat ze heeft meegemaakt. Aan het begin dan het item vertelde ze: 'als ik sport, dan loopt het zweet zo in m'n ogen'. Toen vond het het echt belachelijk dat het niet vergoed werd. Leek me erg onprettig. Maar aan het eind van het item zei ze: 'als ik nu sport, dan loopt m'n make-up tenminste niet meer uit.' Toen dacht ik: Ok, het is bij jou dus ook 'gewoon' een cosmetisch iets. Opeens zag ik geen verschil meer met shelly.
Daar heb je zeker een punt! Dat zou niet de reden moeten zijn voor wenkbrauwen. Maar Shelly heeft er bewust voor gekozen. Voor verbranden kies je niet bewust.
Tja, niet iedereen kan een paar duizend Euro opbrengen, daarnaast krijgen ze normaal borsten door de hormonen die zij dus niet kreeg op de een of andere manier. Dan ga je al geen spaarpotje aanleggen voor zoiets. Ik gun het ze allebei. Voor mij is het makkelijk praten en denken, maar als ik van onder een vrouw was en van boven een man of met een gezicht rondliep wat verbrand was en met een stuk minder gezichtsuitdrukking zonder wenkbrauwen, zou ik me daar ook niet lekker bij voelen. Dat programma, wat ook gewoon entertainment is, zou niet bestaan als iedereen zelf het geld had of door ging sparen.