the young ones was geweldig! moet er nog steeds erg om lachen! de spin-off daarvan is ook erg grappig! dat is bottom! ik zou graag in supernatural willen spelen, en waarom?? tja.. 2 redenen; Jared Padalecki en Jensen Ackles! mmmmm.. en Criminal minds! vind dat gewoon een hele gave serie en weer om een mooie man; Shemar Moore, ook zn mmmmmgeval!
The Vampire diaries!!!!!!!! En dan ga ik het zo omgooien dat er enkel hele hotte afleveringen met Damon komen!!!! Whahahaha
Friend lijkt me wel leuk (en dan Phoebe, zij is lekker weird). 'Or you could stick a fork in an apple' haha. Of Penny in the Big Bang
Die rol wil ik al Vindt Jonathan Rhys Meyers zo'n lekkertje! Of anders die van dr. Sara Tancredi in Prison Break.
Ik zou met name graag 's in Fawlty Towers willen spelen (uit een nog oudere doos dan The Young Ones ) met John Cleese en dan in de rol van Manuel, de ober. Echt als je zo grappig kunt zijn is dat een gave! En John Cleese is natuurlijk een fenomeen, helemaal in Engeland. Plus, ik hou enorm van de Engelse taal waar in deze serie heel erg mee wordt gespeeld, je moet 'm beslist niet ondertiteld kijken, da's nie leuk. Paar scenes : Funny! Basil gives Manuel a language lesson - Fawlty Towers - BBC - YouTube I know nothing! - Fawlty Towers - BBC - YouTube Manuel Mans the Phones - Fawlty Towers - BBC - YouTube Oh ja.... en natuurlijk als tegenspeelster van Simon Baker in The Mentalist... hoef ik niet uit te leggen...!
Oh mag het meer dan 1 serie zijn??? Allereerst in Charmed als Phoebe. Vind haar zo lief en altijd meevoelend met iedereen. En verder lijkt het me gaaf om echte magische krachten te hebben. Ook zou ik Maria in Roswell willen spelen. Hele mooie en romantische serie en dan vooral de relatie tussen Maria en Michael. Ook Criminal Minds lijkt me heel gaaf, zeker met zo'n lekker ding als Shemar Moore
Ik zou heel graag Piper willen zijn in Charmed, lekker dingen opblazen en de tijd stil kunnen zetten. én dan nog zo'n schattige kindjes kunnen hebben Ik zou ook graag Veronica in Veronica Mars willen zijn, zo heerlijk zelfverzekerd en bekwaam! Hmm Claire in Heroes: ook een leuke serie Of Xena van Xena, The warrior princess. Zo heerlijk gevaarlijk! Maar het liefst van al: Piper!! Mijn favoriete serie ever!!!
Sons of Anarghy...hmmmmm en dan samen met Tig op onze bikes rond touren.... Oh ja en waarom,ik rij zelf ook motor en vindt dat er in die serie toch wel een aantal smakelijke bikers zitten waarmee ik wel een (nachetlijk) ritje zou willen maken...Ik vindt het ook echt een stoere serie!
Ik zou ook wel Lily willen zijn in How i met your mother. Ik vind haar en Marshall zoooo leuk samen. Stiekem een beetje jaloers op.
Once upon a time, lijkt me wel leuk om een sprookjes figuur te zijn en te leven in een sprookjes wereld.
Helemaal mee-eens, wat een heerlijke serie... Mijn waarom is alleen iets anders, ik rij zelf geen motor, maar het lijkt me fantastisch dat gevoel van vrijheid, zeker met die bikers...