Haha hier hetzelfde, neem wel genoegen met een bijrol hoor, als ik maar af en toe met Dexter mag zoenen enzooooooow
Eehh.. dat maakt toch niet uit? Buffy is ook allang afgelopen, maar dat betekend niet dat ik daar niet in had willen spelen...
Oei ik heb er wel meer waar ik in zou willen spelen. Buffy/Angel maar dan als drussila. Geniaal heerlijk gek wijf. en ... in het begin liefje van james marsters ... Charmed Vind phoebe de leukste persoonlijkheid. Maar paige de leukste krachten. Criminal minds. Zet mij ook maar naast shemar moore. (die arme man krijgt het nog druk Mc leods daughters. Paardje hobbelen. Buiten leven op de boerderij, heeeeeeeeeeerlijk!
Zoals ik al zei: Doctor Who: dan zou ik graag de 'companion' van The Doctor (David Tennant) willen zijn en nieuwe werelden ontdekken samen met hem. Torchwood: Gwen, stoere meid! Criminal Minds: Maar dan niet voor Shemar Moore, maar voor Matthew Gray Gublar (de nerd in de serie, heb denk een zwak voor nerds )
Ik wil wel Lady Mary zijn in Downton Abbey. Het lijkt me heerlijk om die mooie kleding te dragen en lekker een beetje verwaand met zo'n heerlijk posh brits accent te praten. En ik vind Matthew Crawley (Dan Stevens) ook zo'n lekkertje. En Dexter wil ik ook wel af en toe even zoenen idd! En nog een oude doos: Scully uit The X-Files (en dan lekker veel tijd met David Duchovny doorbrengen, hihihihi). Nog eentje dan: Joan uit Mad Men. Lekkere wulpse dame
Same here en ik zou ook wel de hoofdrol willen spelen in King. Zij draagt de mooiste schoenen! Sowieso wil ik haar lijf wel
Charmed! als 1 van de zussen. Geweldige serie! Heerlijke sfeer hangt er. Supernatural.. als vriendin van Dean.. whaahaa... lijkt me duidelijk waarom! Deze series zitten ook gewoon goed in elkaar!
zelf zou ik graag in NCIS meedoen- in de schoenen van Ziva - ik vind haar in de serie zo'n geweldige vrouw! En de andere personages naast haar vind ik ook súper!
Flikken maastrichtttttt!!!!!!!!!!!!?? love victor reinier ik ben al bij op opnames geweest zo geweldig
Schrijf mij maar in voor neil Vooral die scene waar hij voor de tv met sneeuw als beeld stond te dansen.
Ik wil Mac wel spelen in JAG... zeker veel leuke mannen er om heen, maar die Harm is wel een toppertje natuurlijk... Mooi wit pak aan, daar wil ik wel naast staan hoor. En ja, de rol zelf lijkt me ook niet verkeerd....ze oogt in ieder geval erg slim