Daar ben ik ook mee begonnen. Wat je zegt, wat slapjes. Toen kwamen er andere leukere series en heb ik niet verder gekeken. Binnenkort toch maar weer eens doen dus
Wij zijn ook fan van series! Tot nu toe gekeken: True Blood Dexter Breaking bad Masters of sex (aanrader!!!) Game of Thrones The newsroom Borgen The bridge (originele) The Killing (originele) En ben er vast n paar vergeten :-D
Trueblood Game of Thrones The big bang theory Akward Revolution (net mee begonnen, ik ben fan!) Southpark (alle seizoenen gevolgd) Once upon a time (op dit moment favoriet, helaas ligt t stil tot maart) Helaas afgelopen, maar een aanrader voor iedereen: Fringe!
Criminal minds Csi Alpha's keek ik maar we hebben geen sci-fi meer :'( Revolution Under the dome ( jammer dat we nu moeten wachten :'() Ik wil gaan kijken: Black list (zoiets, op rtl 5 of 4 geloof ik)
en ben gek op stargate (maar daar heb ik alles al van gezien, en kijk het vaak terug en dan begin ik weer van voren af aan)
Wij volgen: -The blacklist (binnenkort ook op rtl 4 - AANRADER!) - Person of interest - Chicago Fire - NCIS (al raken we hier nu met seizoen 11 er wel een beetje op uitgekeken) - Criminal Minds - Suits (ook op Netflix te kijken nu) - CSI Nog aanraders die al wel wat ouder zijn The Shield (nu op Netflix) en The Wire.
Niemand die Scandal heeft gezien hier? Vanaf januari gaat Agents of Shield hier uitgezonden worden, was zo blij dat te zien! Is van dezelfde regisseur/bedenker als Buffy, Angel en the Avengers! (Joss Whedon)
Scandal nog niet gezien, ben wel benieuwd naar hostages. Ik ben nu ook mistresses aan het kijken en sophie's web
- Vampire Diaries - Prison Break - LOST - Sons of Anarchy - Game of Thrones - Breaking Bad - Gooische Vrouwen - WestenWind Er zijn er vast nog wel een paar waar ik zo gauw niet op kan komen...
scandel heb ik tot op heden helemaal gekeken, goede serie. Ik kijk het online zag dat ze het op de televisie ook uitzenden, echt een aanrader. agent of shield ook erg gaaf, 2 weken terug helemaal gekeken tot zover ze in amerika zijn. echt super.
HomeLand was ik vergeten aan mijn lijstje toe te voegen... Ook errug leuk! Ik vond Voetbalvrouwen ook wel geinig trouwens.
Ik volg niet alle series maar deze kijk graag: *alles van CSI (Maimi enz.) *NCIS *Low and Order *The Closer *Drop dad diva *GTST *The bold and tthe beautiful *commisaris Witse en nog wat misdaadserie's maar kan niet op de naam komen.
Rookie Blue, NCIS en NCIS LA,.24, Hawaii o five, Rizzoli & isles, Neighbours en de meeste Engelse detectives..
Kijk.. dit is een lijstje waar ik wat mee kan . Chicago fire was ik aan het overwegen, net als de blacklist. Maar aangezien je verder redelijk dezelfde dingen volgt al wij, zullen we het vast wel wat vinden! Overigens vind ik zelf Suits niet zo heel boeiend meer.. En NCIS raak ik juist niet op uitgekeken, ook al mis ik ziva . Mijn favoriet op dit moment is Person of interest .