Ze laten het wel "open" iemand anders zou de serie mogen overnemen maar dat zal nu waarschijnlijk wel niet meer gebeuren, zeker omdat het de duurste serie ooit was. Die hele serie was perfect! Het verhaal, die natuur pffftttt ik zag mezelf al erin haha
Ik heb ook een paar afleveringen gezien, vond het wel mooi gemaakt maar vond het niet een geweldig verhaal. Beetje soapig.
ik volg: American Horror Story Vampire Diaries The Originals Glee Once upon a time Once upon a time in Wonderland Witches of East end
- Arrow - Agents of S.H.I.E.L.D.S - Falling Skies - Gossip Girl - Heroes - Homeland - Nikita - Once Upon a Time - Revenge - Supernatural - The Big Bang Theory - The Originals - The Vampire Diaries - The Walking Dead - Under the Dome
Ik heb een laptop geregeld, maar nu moet ik overal (via jouw link Roozjuh) registreren. Ik kan er geen 1 vinden die werkt. Maar jullie keken het toch ook online? Doe ik iets fout?
Nou ik geef het op, ik begrijp niet hoe jullie het doen maar ik kom via elke link uit op dezelfde pagina waar ik me moet aanmelden en creditcard gegevens moet opgeven. Dat lijkt me niet verstandig. Ik google wel hoe het afloopt. Voortaan maar van te voren checken of alle afleveringen wel op netflix staan, dit is nogal een domper!
Je hebt een pb danip. Ik kijk echt alles online, ik heb je een link met kleine uitleg gestuud, lukt het niet dan doe ik het met fotos voor je, als eenmaal doorhebt hoe het werkt is het echt makkelijk.
Castle CSI (allemaal) JAG (tegenwoordig weer op 13th street ) Covert Affairs Bones NCIS en NCIS LA Mcleods daugthers Law & order: special victims unit As the world turns A touch of Frost En nog een hele oude die ik "vroeger" volgde: The pretender
Nee je moet op een van die linkjes klikken dieje in die lijst ziet. En als je popup krijgt, gewoon weg klikken. Ik kijk al jaren via die site. Staan ook films op. Je hoef je niet te registreren. Soms moeje domme 'antwoorden' invullen om een video te kunnen kijken, niet doen. Gewoon die link sluiten en de volgende proberen
Veel reclame op die site idd. Maar moet je gewoon weg klikken. Eerste dagen is dat mega irritant maar die site is wel heel erg uptodate. Je went eraan
welke gebruik jij roosjuh, ik kijk overgens via firefox en heb een adblocker, geen irrante popups meer
kijk heel veel..maar wat me het meest irriteert..zit je een leuke serie te kijken verheug je op vervolg...word hij stop gezet na een seizoen Of 2.... zoooooooooo een geld klopperij zeg....en jammer want sommige zijn echt heel goed! Keek op dit moment sleepy hollow, maar seizoens finale gisteren gekeken...dus tis weer op! Wachten op nieuwe seizoen.... (dat komt er wel volgens imdb enz...) Ook wacht ik op de volgende aflevering van almost human... (komt maar eens per maand helaas ipv elke week)
overigens kijk ik niets online, maar euh doe ik lekker illegaal en download alles...zodat ik het op tv kan kijken
Volgens mij is downloaden legaal geworden maar mag je geen films meer vrijgeven. Dus we doen niks verkeerds Wij doen dat ook, wel betalen we dacht ik 5 euro per maand maar we zoeken echt alles, vriend is ook een muziekliefhebber dus die pc staat soms dag en nacht aan Alles in hd en surround. Anders wil vriend het niet zien. En ik moet ondertiteling