Generation Cryo

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Jummymummy, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

Jul 2, 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    http://m.mtv.com/videos/video_fullepisode.rbml?id=1717607&series=generation_cryo&source=shows

Generation Cryo is an American reality television series that premiered on November 25, 2013, on MTV.[1][2] Generation Cryo chronicles 17 year old Breeanna who discovered her 15 half-siblings via the Donor Sibling Registry.[3] Breeanna and her 15 siblings were conceived via sperm donors.[4][5] While connecting with her half-brothers and sisters, Breeanna gets everyone together to search for their biological father.[6][7][8]

Lijkt me best een interessant programma dit. Het komt binnenkort op MTV (of is er al op?) en via de link is de eerste aflevering te zien. Ik denk dat het een leuk inkijkje kan geven in hoe kinderen het ervaren om genetisch van een spermadonor te komen. Ik ga zelf vanavond de eerste aflevering kijken.

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Wat mij dan stoort is dat een cryo op zich niks met een spermadonor te maken heeft. Een cryo is een embryo verkregen uit IVF of ICSI die ingevroren is geweest. Al dan niet met donorzaad.

Zo zag ik ook ooit: "...(naam... komt uit een reageerbuis" en uiteindelijk bleek het om kunstmatige inseminatie te gaan. Daar komt toch echt geen reageerbuis aan te pas. En ik ben dan ook zo nuchter te denken "en wat dan nog?"

Geen programma voor mij, dat merk ik wel weer ;) ondanks wij die spermadonor ook nodig hadden.

3. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ja dat dan weer wel. Daar stond ik niet bij stil.

4. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

Jul 2, 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat de titel niet helemaal slim gekozen is maakt toch niet uit. Het gaat mij erom dat het me interessant lijkt om te zien hoe de kínderen over hun genetische vader denken.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ga het online kijken, kan zo lang echt niet wachten.

Share This Page