- Linda de Mol's "loveletters" - Hennie Huisman's "Surprise Show" - Caroline Tensen's "Het spijt me" - Peter Jan Rens' "Doet ie het of doet ie het niet?" - Blind Date (weet zo de presentator niet meer) - Ron Brandsteder's "Ron's Honneymoonquiz ~ GE-WEL-DIG! Echt een goede lijst Waardevol. Ja inderdaad heartbreak high ook.
Ja Con was die Italiaanse jongen met de krullen. Haha, was helemaal gek op hem. En inderdaad Dennis! Die was ook leuk, en in het laatste seizoen Zac.
Van mij mogen alle kook, klus en relatieprogramma's wel van de buis. Dat kijk ik toch allemaal nooit. Wat er terug mag komen. Criminal intent, en law and order svu. Heartbreak high, greys mag snel weer beginnen. Verder weet ik het zo even niet.
supernatural en house nieuwe seizoenen moeten weer terug komen, voor de rest ,mag alles weg want het is allemaal dezelfde prut
wow heartbreak high.. keek ik altijd!!! kwam dacht einde van de middag ofzo? Dacht dat ik de enige was die dat toen keek!!! ja mag weer terug komen..
Terugkomen: -nieuwe seizoen van lost en medium -peking express -pushing daisies Weg: - GTST - Alle homeshopping programma's
weg met: homeshopping/ teleshopping prut kookprogramma´s realitysoaps alle herhalingen van series, heb je er net een paar gezien die nieuw voor je waren, beginnen ze weer opnieuw vooral net5 en veronica zijn daar goed in. terug graag: de mini playbackshow en de minimoppentrommel ron´s honeymoonquiz fear factor strong medicine
van de buis alles wat te maken heeft met popstars en dat soort zooi, soaps, wat terug op de buis mmm weet ik niet zo snel maar ze moeten eens nieuwe films aankopen wordt en beetje ziek van steeds de zelfde films op tv.. zoals shrek, blade enz enz ihih
Weg: * popstars, idols, uri geller, sterren dansen op het ijs enz enz * homeshopping programma's * voetbal en alle andere sporten * al die seks rotzooi (bel nu 0900-..... dan hebben we live seks) * southpark * sms ?????? aan naar 7080 (is reclame maar zooo irritant) Terug: * Paradise Hotel * Law and order SVU * saved by the bell * as the world turns (moet niet terug komen maar voorgoed blijven) verder weet ik het zo snel ff niet...