Had bij Nova al een voorstukje gezien....maar vanavond om 10 voor 11 wordt de hele docu uitgezonden op 2.... ik ga wel kijken met een doos tissue's erbij want dit is niet te geloven...
vreselijk he, heb net bij netwerk al hard zitten huilen dus ik ga nu niet kijken, ik probeer wel via uitzending gemist te kijken! die mooie kindjes zo beschadigd..pffff... woorden schieten tekort!
Heb net gegoogeld en zag een stukje op You Tube.. Werd er misselijk van.. Hoe kun je een klein kind een spijker van 8 cm in d'r hoofd slaan, je kind in brand steken of levend begraven..
oh ja was niet bij Nova maar bij Netwerk.... ik zet het zo wel op, maar weet niet hoelang ik het volhoud.... ene kant wil ik het niet zien....andere kant vind ik dat het dingen zijn waarvoor je je ogen niet kan sluiten.... maar goed ik ga het dus proberen, maar vind het wel heel en heel erg.
Het lijkt mij heel heftig maar ik ga het zo wel proberen te kijken.. Vind zulke dingen ook altijd wel weer interresant.
Ik heb veel gehuild. Wat is dit erg.. Het enige wat die kinderen nodig hebben is liefde en regelmaat! Dat mensen zo naief kunnen zien!
Ik heb niet alles gezien, vond het echt te erg!! Heb met een schuin oog vanachter de pc zitten kijken.. Wat een hel zeg!
heb alleen dat filmpje van youtube gezien en ben blij dat ik de docu niet heb gezien en wil hem ook niet zien hier kan ik echt niet tegen word er heel misselijk van en zou die mensen nu echt wat aan willen doen stelletje ...........
Heb het gisternacht teruggekeken en ik heb gebruld van het huilen Mijn maag draait zich er nog van om.