Schoenen meisje muyters of twins

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by HvL, Aug 29, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HvL

HvL Bekend lid

May 6, 2015
    709
    420
    63
    Hallo allemaal,

Voor mijn dochtertje (bijna 4) ben ik op zoek naar nieuwe schoen/laarsjes met rits en veters.

Voor haar zijn goede schoen heel belangrijk. Omdat ze vanwege slechthorendheid problemen heeft met het evenwicht, en daardoor ook vaak valt. Ook heeft ze problemen met het zicht.

In oktober hoopt ze ook naar school te gaan. Dus daar wordt ook veel buiten gespeeld enz.

Nu is ze toe aan nieuwe schoenen voor de winter. Deze zomer heeft ze schoenen met veters gehad van het merk piedro. Dure schoenen. Gelukkig afgeprijsd kunnen kopen.
    Daar liep ze heel fijn op. De zool sleet ook niet overdreven snel af.

Nu heb ik laarsjes gezien zwart leer van het merk muyters. Op zich zaten die aardig goed. Je kunt ze dmv veters goed aantrekken. Want ze heeft ook nog eens een smalle voet.

Nu had ik voor mijn zoon nooit zo,n goede ervaring met muyters. De zool sleet snel. Onder dit laarsje zat wel weer een ander soort zool dan bij mijn zoons schoen..

Nu heb ik ook laarsjes gezien van het merk twins. Ook verkrijgbaar in breedte maten. Maar die zijn 40 euro duurder dan de muyters laarsjes. Maar ik heb geen ervaring met dat merk.

Dus eigenlijk ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met zowel merk muyters als twins meisjes schoenen.

Ik twijfel heel erg wat ik doen moet. Duurder hoeft niet perse beter te zijn natuurlijk. Maar als duurder nodig en beter voor haar is heb ik het er ook wel voor over. Want ik wil ook niet dat ze iedere keer valt. Dus schoenen zijn heel belangrijk voor haar. Het is ook niet de bedoeling dat ze iedere keer met kapotte kleding thuiskomt door het vallen.
    Ik denk dat ik het gewoon té goed wil doen:eek:

Maar ik hoor jullie ervaringen met de merken graag!!

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Afhankelijk van de smalte van haar voet, zou ik inderdaad voor een breedtemaat gaan en dus voor Twins.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Ik zou naar een goede schoenenwinkel gaan zodat haar voetjes helemaal opgemeten worden en ze goed passende schoenen krijgt :)
    Dus geen omoda/ziengs/nelson maar een winkel waar ze echt kennis hebben.

Onze zoon valt ook vaak, en kunnen dus ook maar bij 1 winkel terecht. Daar hebben ze ook gezien dat hij zooltjes moest bijvoorbeeld zodat de schoen goed past.

Paardenbloem and NiekeKris like this.
  4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,933
    113
    Ik zou vooral ook voor schoenen gaan die ze zelf aan en uit kan trekken. Veters strak aantrekken is vaak nog heel moeilijk.

NiekeKris likes this.
  5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,822
    2,249
    113
    Ga naar een speciaalzaak. Ik ga naar de Loos in den haag, perfecte zaak. Duur maar schoenen lopen perfect en gaan de hele maat mee.

Share This Page