kerstknutsels/creaties.........

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

ben al druk aan het denken en zoeken geweest en heb al het een en ander gevonden, maar misschien hebben jullie nog meer ideeen of tips voor kerstknutsels te maken. Om met kinderen te maken, maar ook om zelf te maken voor in huis. Wil me huis wat opvrolijken met leuke kerstdingetjes en wil in de kerstvakantie met de kids ook het een en ander maken, dus zijn er ideeen kom maar op!!!

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik heb van de hema plastik kerstballen gekocht die je kunt beschilderen, er zaten er 4 in een doosje, er leuk om te doen, maar voor oudere kinderen hadden ze ook nog leuke dingen om te knutselen daar.

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik heb hier een site voor je met knutsle ideeen Homepage met thema-gerichte knutselideeen voor kinderen. Knutselen rondom het thema herfst, winter, dieren, sinterklaas en nog meer thema's vind je op deze site

Bij de action hebben ze ook leuke knutsel dingen voor de kerst
    zoals als kersbeeldje schilderen.
    het is ook leuk om zelf kerstkoekje te maken. Of figuren van
    brooddeeg maken, deden wij vroeger vaak. Als het brooddeeg droog is kan je het schilderen.
    Hopelijk heb je er wat aan.

Heel veel plezier in de kerstvakantie:D

Groetjesss Jetje

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    bij landleven.nl hebben ze leuke tips voor de kerst en warmte sfeer

ik ben hahah ben met een theemuts bezig ,jaaa echt waar haahah alleen dat in kerst kleurtjes , wij houden vaak een vrouwen dagje met kerst ( alle vrouwen in de familie ) en dan drinken we veel thee elk jaar maak ik weer wat en daar wordt om geloot en wie hem wint mag het mee nemen naar huis.. echt giller met al die vrouwen om je heen al vechtend om een frutsel ihih .. :D:D:D

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    piepschuimbollen (kopen bij wibra, action) verven, daarna versieren met glitters of ander materiaal. Succes verzekerd, spreek uit ervaring;) Je kunt het zo makkelijk/moeilijk maken als je zelf wilt

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Die piepschuimbollen kun je ook versieren met heel kleine lapjes stof (vierkantjes van 3x3 cm ofzo en dan steeds in het midden van het vierkantje een (korte) speld steken. Als je ze hel dicht tegen elkaar doet, krijg je een hele leuke kerstbal! Je kunt op die manier ook pailletjes erin prikken of lintjes ofzo.

Hoop dat ik het duidelijk uitleg. Even kijken of ik het op internet kan vinden. Hm... niet dus...

Misschien staan hier nog ideetjes: Kerstmis

Deel Deze Pagina