Ik heb gestemt op Palmolive, maar daarna las ik pas wat voor haar je hebt ik heb namelijk ook een keer blonde plukjes laten maken bij de kapper en het voelde na Palmolive Cremespoeling (licht roze fles) nog steeds als touw. Ik heb toen onderstaande gekocht en die was veeeel beter en maakte mn blonde plukjes weer zacht
Ik gebruik alles van syoss shampoo cremespoeling schuim haarlak en wax. En shampoo blok van lush voor me psoriassis op me hoofd. Dit gaat heel goed met me dikke bos krullen
Yes to carrots shampoo en conditioner. Wordt je haar zijdezacht van. Ik heb lang bruin haar net slag. Op de hoofdhuid sneller vet, punten droog. Doe dus alleen de cremesp in de onderste helft/punten van mijn haar.
Oh ja, dit gebruik ik 1x per week, verder doe ik mee met no poo en spoel ik mijn haar uit met water en soms met appelazijn. Het is nooit meer vet terwijl voorheen mijn haar 1,5 dag na het wassen alweer moddervet was.
Inecto Pure Coconut. Heeft natuurlijke ingredienten in plaats van het kunstmatige. Ik heb zelf enorm pluishaar (dankzij mijn half Antilliaanse pa) en dit spul werkt goed bij mij. Haircare Products | Pure Coconut Oil Products – Inecto Pure Coconut inecto Wordt verkocht bij o.a. Kruidvat en bij de action (is daar de helft goedkoper, 2 euro de fles)