Welke shampoo gebruiken jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Pelikaantje, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik gebruik nu nog babyshampoo van Lief voor mijn dochter. Maar die is bijna op, dus....nog babyshampoo of kindershampoo???
    En welke is fijn?

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik gebruik zwitsal voor mijn dochter als ze iets ouder weer is stap ik over op onze shampoo maar vind het nu nog te vroeg eigenlijk

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zwitsal!!! Alles van Zwitsal! Zelfs Eau de Zwitsal!!! Heeeeeeeeerlijk!!!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja als je een Aldi in de buurt hebt... De Aldi kindershampoo prikt echt niet :)
    Zelfs met de zacht-voor-oogjes-shampoo van zwitsal gilt ze alles bij elkaar.. Maar met die vind ze het zelfs leuk.
    Je moet alleen een stevige mandarijnlucht voor lief nemen :)

En we hebben ook andrelon prinsessenshampoo.
    Prikt wel (!) maarja.. Prinsessen.. En echt een enorme mierzoete lucht ook. Duidelijk kindershampoo :)
    Laatst had ze de halve fles leeg gegooid.. Man man wat een lucht!!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik gebruik bij Robyn gewoon mijn eigen shampoo en cremespoeling.

6. Saskia78

@Marijke: heb ik ook weleens gedaan maar andrelon in je oog is duidelijk ECHT niet leuk.
    Ze wilde 3 weken alleen nog maar douchen als ik plechtig beloofde dat dr haar droog mocht blijven. Niet echt een aanrader dus in ons geval :)

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb nu k3 shampoo, hier voor had ik dora shampoo, laat mijn dochter zelf kiezen welke kindershampoo ze wil

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier ook nog steeds bij beide jongens baby shampoo.
    Zwitsal, natusan, eigen merk. Ruikt heerlijk. :D

9. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik gebruik sinds een half jaar kindershampoo, kapper vertelde mij dat babyshampoo niet geschikt is voor peuters/kleuters omdat dit het haar niet goed schoon maakt. Kan wel verschil merken.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb kindershampoo (van Cars). Dat werkt een stuk beter dan de zwitsal baby shampoo. Mijn jochie heeft soms last van stukjes huid schilfer die blijven plakken (zoals bij berg), dat gaat met de babyshampoo niet weg, met de kindershampoo wel..

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter gebruikt Dora kindershampoo, deze prikt niet.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    De Zwitsel shampoo werkt hier echt niet meer fatsoenlijk. Wij hebben inmiddels een shampoo met smurfen erop. Geen idee welk merk eigenlijk. Ik vind hem wel prettig en Sam lijkt er ook geen last van te hebben.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb een tijdje prinsessenshampoo van Andrelon gebruikt, maar die ruikt zo vies zoet naar aardbeien. Ik had gelezen dat die niet zou prikken.
    Daarna babyshampoo van lief! Maar die vindt ze niet leuk en aangezien ze de laatste tijd nogal moeilijk doet met haren wassen, heb ik maar weer een 'leuke' fles gekocht.

Het is Dora shampoo geworden. Resultaat was dat ze eindelijk weer eens zonder zeuren wilde douchen en zonder gillen/huilen haar haar liet insmeren. Nog wel huilen met uitspoelen, maar ja :p (dramaqueen)

14. Saskia78

@arivenol: nou ik heb het zelf in mn oog gehad.. (toen ik blijkbaar de verkeerde shampoo had meegenomen naar het zwembad) en ik was absoluut niet blij :)
    heb met mn ogen dicht mn handdoek staan zoeken.... rotspul.
    maar ze wast er zelf wel graag mee... dat komt vast door dat verschrikkelijke luchtje..

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Voor Sam prinssesen shampoo van het kruidvat, ruikt minder zoet dan Andrelon. Ook de douchegel van het zelfde

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    zwitsal shampoo en af en toe mijn creme spoeling omdat mijn zoon heel stug haar heeft. Maar hier dus nog gewoon de zwitsal shampoo ;)

17. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken Neutral voor onze dochter en dit is echt lekkere !

Deel Deze Pagina