Welke shampoo gebruiken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik zweer bij Andrelon. Andere shampoo krijg ik zo'n jeuk van dat ik mijn hoofdhuid tot bloedens toe stuk krab. En dat zonder nagels :p

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Andrelon! Schuimt zo lekker ook!

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik gebruik altijd Guhl. john frieda heb ik wel gehad maar was ik niet echt tevreden over. Guhl is wel goed voor mijn haar. Ik heb lang haar wat snel droog is. Ik gebruik Guhl rijke voeding nu voor mijn haar en dit is het beste voor mijn haar :)

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik gebruik altijd elvive van loreal...

en dan het liefst met jojoba ofzo... een witte fles met geel, weet niet precies hoe het vol uit heet, maar die ruikt echt heeeeeeerlijk.
    en soms ook wel andere varianten zoals nutrigloss of colorvive enzovoorts...

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Andrelon komt ook vaak voorbij zie ik! Het is natuurlijk echt persoonlijk. Maar er zijn zoooveel soorten dat het wel lastig is om DE ideale shampoo te vinden.

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik gebruik 'Aussie'. Enkel bij de Etos te koop. Wel wat prijzig maar ik ben fan!

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Deze heeft ook mijn voorkeur maar is helaas in Frankrijk niet zo goed te koop! Gebruik nu Garnier en die met honing er in. Volgens mij is die weer niet te koop in NL!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    John Frieda, maar ga nu ook weer voor een fles Kerastase.

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zweer bij Elvive voor droog en futloos haar (zo heet ie dacht ik).
    Ben heel lang op zoek geweest naar de juiste, mijn haar wordt overal snel vet van.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ook h&h maar ga john frieda proberen

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik heb syoss ook de masker conditioner en olie voor je haar tis prijzig maar ik merk wel dat mijn haar er weer gezonder uit gaat zien

12. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    andrelon:D

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb John Frieda gebruikt en daar werd mijn haar sneller vettig van. Hetzelfde geldt voor Fructis en Guhl.

ik kon wel 3 dagen doen met gliss kur. nu gebruik ik shampoo van HEMA voor vet haar en gebruik ik geen crèmes, conditioners, serums en maskers meer.

Ik kan mijn haar nu 1x in de 5 à 7 dagen wassen. (haar tot aan het bh bandje op de rug).

14. Dana

Dana Niet meer actief

Meestal wat er in de aanbieding is voor gekleurd haar of voor futloos haar. Merk maakt me niet zoveel uit ik heb vaak gliss kur en wella maar ook kruidvat eigen merk of syoss.

15. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Meestal Andrelon. Soms syoss of Pantene.

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Head & Shoulders heb ik 1x gebruikt en daarna nooit meer!

Ik gebruik Fructis. Geen speciale maak-je-haar-glanzend of je-haar-danst versie, maar de normale.

Als je je haar te vaak wast wordt het ook eerder vettig btw ;) En van veel borstelen ook. En teveel shampoo en niet goed uitspoelen. Maar dat was niet de vraag :cool:

Misschien kan je kijken naar je voeding, bepaalde vitaminen zijn ook goed voor je haar, ik geloof vis en vlees etc.

Wat ik trouwens een superfijn product vind om je haar meer volume te geven.. Dust it powder! Is niet vettig of nattig zoals wax of gel, en maakt je haar voller. Filmpje: Osis+ Dust It Powder - YouTube

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wella pro series.

Was overigens ook iedere dag mn haar, al sinds mn 12de ofzo en heb nooit droog of pluizig haar of whatever.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik was ook iedere dag mijn haar en heb nooit last van vet haar..
    Ik gebruik Nivea Pure Gloss.

19. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Herbal Essences of Pantene

20. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Head & Shoulders!!!

Heb geen roos, maar dit is echt de enige shampoo die je haren de hele dag heerlijk luchtig en lekker frisruikend houdt!!!

Deel Deze Pagina