Ik zweer bij Andrelon. Andere shampoo krijg ik zo'n jeuk van dat ik mijn hoofdhuid tot bloedens toe stuk krab. En dat zonder nagels
Ik gebruik altijd Guhl. john frieda heb ik wel gehad maar was ik niet echt tevreden over. Guhl is wel goed voor mijn haar. Ik heb lang haar wat snel droog is. Ik gebruik Guhl rijke voeding nu voor mijn haar en dit is het beste voor mijn haar
ik gebruik altijd elvive van loreal... en dan het liefst met jojoba ofzo... een witte fles met geel, weet niet precies hoe het vol uit heet, maar die ruikt echt heeeeeeerlijk. en soms ook wel andere varianten zoals nutrigloss of colorvive enzovoorts...
Andrelon komt ook vaak voorbij zie ik! Het is natuurlijk echt persoonlijk. Maar er zijn zoooveel soorten dat het wel lastig is om DE ideale shampoo te vinden.
Deze heeft ook mijn voorkeur maar is helaas in Frankrijk niet zo goed te koop! Gebruik nu Garnier en die met honing er in. Volgens mij is die weer niet te koop in NL!
Ik zweer bij Elvive voor droog en futloos haar (zo heet ie dacht ik). Ben heel lang op zoek geweest naar de juiste, mijn haar wordt overal snel vet van.
Ik heb syoss ook de masker conditioner en olie voor je haar tis prijzig maar ik merk wel dat mijn haar er weer gezonder uit gaat zien
ik heb John Frieda gebruikt en daar werd mijn haar sneller vettig van. Hetzelfde geldt voor Fructis en Guhl. ik kon wel 3 dagen doen met gliss kur. nu gebruik ik shampoo van HEMA voor vet haar en gebruik ik geen crèmes, conditioners, serums en maskers meer. Ik kan mijn haar nu 1x in de 5 à 7 dagen wassen. (haar tot aan het bh bandje op de rug).
Meestal wat er in de aanbieding is voor gekleurd haar of voor futloos haar. Merk maakt me niet zoveel uit ik heb vaak gliss kur en wella maar ook kruidvat eigen merk of syoss.
Head & Shoulders heb ik 1x gebruikt en daarna nooit meer! Ik gebruik Fructis. Geen speciale maak-je-haar-glanzend of je-haar-danst versie, maar de normale. Als je je haar te vaak wast wordt het ook eerder vettig btw En van veel borstelen ook. En teveel shampoo en niet goed uitspoelen. Maar dat was niet de vraag Misschien kan je kijken naar je voeding, bepaalde vitaminen zijn ook goed voor je haar, ik geloof vis en vlees etc. Wat ik trouwens een superfijn product vind om je haar meer volume te geven.. Dust it powder! Is niet vettig of nattig zoals wax of gel, en maakt je haar voller. Filmpje: Osis+ Dust It Powder - YouTube
Wella pro series. Was overigens ook iedere dag mn haar, al sinds mn 12de ofzo en heb nooit droog of pluizig haar of whatever.
Head & Shoulders!!! Heb geen roos, maar dit is echt de enige shampoo die je haren de hele dag heerlijk luchtig en lekker frisruikend houdt!!!