Welke shampoo gebruiken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Lush shampoo bar. Mijn haar wordt er erg zacht van, doe er lang mee en is niet getest op dieren.

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Garnier Fructis (Nutri Repair)

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik gebruik Andrélon 2 in 1.
    En ik was eigenlijk ook vrijwel iedere dag mijn haar.
    Nu moet ik wel toegeven dat als ik een dag oversla, mijn haar die dag dan ook vet is.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

John Frieda Volume shampoo, ik zweer er echt bij heerlijke shampoos die van John Frieda.
    Ik was mijn haren om de dag, maak mijn haar dan niet eens nat de 2de dag. Heeft hier echt veel geholpen om het minder droog te maken.

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Same here:)

6. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik koop al mijn haarproducten bij mijn kapper, van het merk Davinos. Ik heb van dit merk een shampoo voor geverfd haar en omdat mijn haar ook wat slap en draag kan zijn een product dat heet 'Oil non oil'. Het lijkt op een soort olie, maar dat is het niet (de naam zeg het al). Dit product doe je na het wassen in je handdoekdroge haar. Het geeft wat stevigheid en glans aan je haar. Ideaal!
    Ik was mijn haar 2-3 keer per week, 1 keer per week ook conditioner, ook van Davinos.
    De shampoo kost 12 euro, de conditioner en de olie 15 euro per stuk. Maar meestal krijg ik wel korting van mijn kapper als ik meerdere producten tegelijk koop.

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik gebruik KMS California - Add Volume. ik koop 'm bij De Haar en Beauty Webshop - Haarshop.nl (in mijn woonplaats is er geen kapper die dit merk verkoopt). je betaalt wat meer voor een fles (16,99) maar doet er wel heel lang mee (3 a 4 maanden). vind het ontzettend fijne shampoo, gebruik 'm al jaren!

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ik zweer bij kruidvat huismerk voor shampoo en conditioner

9. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ik gebruik 'Radiant Red' of 'Frizz-Ease' van John Frieda.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meteen stoppen met Head & Shoulders als je deze gebruikt! is een heftige shampoo die goed werkt bij roos maar het doet verder niks met je haar kwa voeding en verzorging.

11. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Kneipp vind ik heerlijk ruiken,ook de zeep! Heb zelf ook dun en futloos haar wat na 2 dagen alweer vet is. De oplossing heb ik helaas nog niet gevonden. Wil ook niet teveel geld uitgeven dus meestal is het Schwarzkopf of Andrelon. En ik dacht dat die niet op dieren zijn getest want dat vind ik belangrijk. Ahoewel ik bij Schwarzkopf m'n twijfels heb :(

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hier ook dun en futloos haar,alleen kreeg ik van deze shampoo erg droog haar.
    Het leek wel een dikkere bos,maar het zag er zo stug uit dat ik hiermee ben gestopt.
    Heb jij dit ook of niet?
    Nu gebruik ik de shampoo van Gliss Kur,een rode fles voor gekleurd haar,deze haal ik bij de Action.
    Mijn haar wordt er niet dikker door,maar het ziet er wel glanzend en gezond uit.

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik gebruik vitamines b/c voor haar en nagels,merk nu mede door de vitamines en een fijne shampoo dat ik weer glans heb.
    Na de bevalling had ik veel uitval,en voordien had ik een foutte permanent met als gevolg een bosje stro!

Deel Deze Pagina