Nog 2 weken aftellen! Joehoe! Ben benieuwd naar alle outfits. Zelf nog een beetje zoekende dus inspiratie is welkom!
Blehhh Ik ga echt zorgen dat ik Limburg ontvlucht tegen die tijd. Maar wat voor outfits zoek je dan? M'n onderbuurvrouw maakt bijvoorbeeld een mummiepak van oud verband, volgens mij word dat best heel mooi! Maar ja, je moet er van houden
Hier een echte Oeteldonker, dus ik hul mij in mijn zwart jasje vol met emblemen en kikkers.....voor de rest ook volop accessoires met de Oeteldonkse kleuren
Leuk! Hier ist motto "kend't veraol?" Op school gaan ze richting sprookjes. Mijn sneeuwwitje jurk is in de maak, zoon heeft een ridderpak. Dochter weet nog niet of ze als pippi wil of 10 andere dingen. Maaaar, heb er super veel zin in. Vijf dagen waar ik het hele jaar naar uit kijk
Ik heb deze voor mijn zoontje besteld: Newborn Baby Fleece Dinky Dragon Costume Boy Kids Clothing Set Rompers Hat Shoes | eBay
Ik heb een ontzettende hekel aan carnaval maar dit pakje zorgde toch wel voor een grote glimlach op mijn gezicht Fantastisch gewoon!