Shampoo van rituals! Die voor droog haar, met kersenbloesem of zo en dan de its à wrap conditioner, heerlijk, lekker zacht haar en niet vet. Maar ook Aussie is fijn en de keratine lijn van L'Oréal
Ik heb een tijdje no poo gedaan en het beviel erg goed. Eerst waste ik mijn haar elke dag, nu om de 3 dagen. Als ik ergens naartoe ga wil ik er nog wel eens andrelon droogshampoo in doen. Wordt het net wat voller van. Ik was mijn haar nu met fructis van Garnier en ben erg tevreden. Soms wissel ik af met ah eigen merk.
Ik gebruikte ook altijd Fructis maar ik kreeg er plotseling heel vet en stug haar van. Vond het zo jammer want het ruikt zo lekker haha. Ben nog op zoek naar iets nieuws.
L'anza, de plus variant. Briljant spul! Heb tussendoor ook wel andere merken geprobeerd, maar niks kan hier tegenop..
Ik ben gek op de bier shampoo van guhl was het daar om de dag mee en mn haar zit altijd prima. Voorheen waste ik elke dag met andrelon iedere dag shampoo maar was het dun en statisch, dankzij guhl niet meer!
Ik wissel heel veel, wel heel vaak voor gekleurd haar. Ben wel fan van John Frieda, de bruine (of als ik weer blond ben, van de zomer, de blonde) lijn. Maar als familie eens in Duitsland komt vraag ik altijd een paar flessen shampoo en conditioner van Garnier, een rode lijn met cranberry voor gekleurd haar, die ik hier nergens kan vinden. Voor het eerst gebruikt in Parijs, vorig jaar en het herinnerd me ook ergens aan de vakantie. Dat doe ik overigens altijd, op vakantie shampoo kopen. Liefs,
Ik zie overal mijn naam staan !!! aaahh !! ( ) OT : .. ik gebruik Syoss iets met 'lumière'. Voor glanzend haar. Ik heb daar ook de creme spoeling van. Erg fijne shampoo. Ik gebruik deze omdat mijn haar door verven erg dof is geworden.
Ik heb vandaag Aussie shampoo gekocht om te proberen. Ik heb de Frizz gekocht, maar als het bevalt koop ik de andere 'a bit unhappy hair'. Want ik heb alleen in de winter pluizig haar. Ben benieuwd. Ik ga het ook proberen bij mijn dochter, want die krijgt serieus tranende ogen van dat droge haar van d'r. Verder gebruik ik eigenlijk van alles, ik wissel elke keer. Ik koop wel altijd voor normaal, droog of dun haar.
Andrélon, zowel shampoo als conditioner. Blijft toch degene waar ik het minste op reageer qua hoofdhuid. En ze ruiken gewoon lekker en doen hun werk goed
Wela pro series. Je hoeft er maar zo weinig van te gebruiken dat we met 2 personen 2 maand doen met 1 fles.
Swartzkopf perzik shampoo omdat ie zo lekker ruikt en mijn haar dan niet zo pluist. En swartzkopf antiklit conditioner.
Ik gebruik shampoo en conditioner van Redken coulour extend magnetic dit omdat ik me haar rood heb geverfd en deze shamppo houdt de kleur mooi intens
Ik gebruik nu shampoo van Balea. Is het huismerk van een Duitse drogist. Ik heb echt heel veel shampoo's gebruikt, van hele goedkope tot flessen die 30 euro per stuk kosten en voor mijn haar maakt dat dus geen verschil. Dan maar de goedkope dus
Dankjewel allemaal! Mijn haar moet niet te zacht worden, anders zakken die dunne sliertjes zo weer in... Maar ja wel iets, want voor je het weet is het droog. Ik stond vandaag bij etos naar dat aussie te kijken. Ik had geen idee welke ik moest kiezen dus ik lees me nog ff in. Is wel in de aanbieding trouwens, voor de liefhebbers!