Iets van schwarzkopf ofzo. Waarom: omdat ik die heb gekregen en dus maar opmaak. Ben niet erg merkvast.
Ik heb ook een hele tijd no poo gedaan, en mijn haar zag er op zich goed uit en werd ook niet (meer) vet, maar had iedere keer zoveel jeuk op mijn hoofdhuid. Zelfs na maanden. Na 1x shampoo te hebben gebruikt was de jeuk weg dus ben toch maar weer shampoo gaan gebruiken, maar niet meer dan 2x per week.
Andrelon shampoo en conditioner voor gekleurd haar. Moet zeggen dat ik eindelijk weer gezond glanzend haar heb.
Ik gebruikt(e) L'oreal de roze Elvive, de shampoo en conditioner. ( 2 voor 5 Op=Op en vaak in de aanbieding bij Etos, Kruidvat, Trekpleister en de AH ) Op dit moment ben ik bezig met de zilver/gouden Chi lijn van de kapper, op zich bevalt de shampoo mee heel goed en de conditioner gebruik ik niet te vaak, anders voelt mijn haar vreselijk vet. ( de rode/zilver fles is lichter en ik denk beter geschikt. Ik kan wel zien dat mijn haar er wel mooi door blijft. ( dun maar veel haar, wat snel vet is, pluist en droog aanvoelt )
Andrelon shampoo, verrassend volume. Omdat ik van mezelf nogal dun en fijn haar heb, en samen met nog een volume creme uit dezelfde lijn die ik gebruik na het wassen, werkt het voor mij prima.
Heel verschillend eigenlijk, net wat er in de aanbieding is, en of het lekker ruikt. Met nu morrocan argan olie shampoo en cremespoeling van de kruidvat, heel goedkoop, maar werkt goed en ruikt lekker. Heb ook vaak die grote rode Wella flessen.
Ik gebruik de rood witte flessen van elvive, Total repair. De enige shampoo die werkt bij mij! Gebruik de shampoo en conditioner. Daarna op handdoekdroog haar de olie van elvive voor droog en beschadigd haar. Werkt prima en mijn haar word er niet vet van!
Ik heb nu twee producten van aussie gekocht en 1x gebruikt. Kan nog niet zeggen dat ik enthousiast ben, maar ik geef het even de kans..!
Ik heb de shampoo en conditioner van kruidvat (marrocan argan oil). Is goedkoop en werkt niet slechter als dure merken voor mijn haar.