Welke shampoo is favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelon84, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Ik moet weer nieuwe shampoo en conditioner kopen en ik wil graag weten welke echt fijn is. ik heb nu steeds elvive voor gekleurd haar maar ik wil een keer wat anders. prijs maakt niet zoveel uit zolang het niet van de kapper = duur is.
    wel moet het
    -lekker ruiken
    -lekker schuimen (die van weleda vond ik helemaal niets omdat ie niet schuimde, voelt gewoon niet lekker)
    -haar moet lekker zacht worden maar niet te slap.

dusss wat zijn jullie ervaringen met fijne shampoo's???

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb die van Nivea die schuimt lekker, ruikt lekker fruitig en werkt goed .. Ik gebruik deze altijd...

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben heel erg te spreken over Andrélon! Ik heb lang maar fijn haar en dus snel knopen in de onderkant. Ik gebruik Glans & Care. De shampoo maakt je haar al zacht en evt kun je nog conditioner in de puntjes doen. Die conditioner maakt je haar extreem zacht dus moet je niet in je hele haar smeren :p

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ben dol op fructice shampoo ( schrijf het vast verkeerd :D)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Palmolive glans haal ik altijd bij de action

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gebruik de andrelon shampoo, ruikt lekker (veel soorten) en schuimt zeker wel aardig :p

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb nu al een hele tijd Nivea voor normaal tot vet haar. Ruikt lekker, schuimt lekker en mijn haar blijft in topvorm!

Nu heb ik eens shampoo van het Etosmerk meegebracht. Ook voor normaal tot vet haar. Ik heb mijn haren er nu 3x mee gewassen en die valt ook heel goed mee! Ruikt iets anders op je haren dan in de flacon, maar ik vind dat het lekkerder ruikt

Als ik last heb van een hele droge hoofdhuid, gebruik ik Head & Shoulders. Op die geur heb ik eigenlijk nog nooit gelet, omdat ik het echt moet gebruiken om die schilfers weg te krijgen (gelukkig al even niet meer gehad).

En wat helemaal not done is bij mij, is shampoo van Dove... Vorig jaar bij gebrek aan m'n eigen shampoo, even een andere geleend... Man, wat heb ik afgezien! Als ik mijn haren net gewassen en gedroogd had waren ze terug helemaal vettig! Moest echt om de andere dag m'n haren wassen, want ik zag niet uit! Na een week of 3 is dat toen beginnen te beteren. Volgens mijn kapper is die shampoo te zacht.

Conditioner gebruik ik niet.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik gebruik shampoo en conditiner van Elvive of van Gliss kurr.
    Ik heb erg droog haar wat snel splijt.

Had laatst de shampoo van Syoss gekocht, maar wat is dat een troep zeg. Zelfs na het gebruik van de conditiner voelde me haar nog aan als touw.

9. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik ben zelf kapster maar een shampoo hoeft niet te schuimen om goed te reinigen! en het hoeft niet persee duur te zijn, ik heb zelf shampoo van bain de terre en heb deze fles nu 3,5 maand en er zit nog 1 kwart in!!was een aanbieding shampoo en conditioner beiden 300 ml voor 16.95 en een conditioner maakt ALTIJD slap dan kan je beter een masker 1 keer in de week nemen.
    veel sucses.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik gebruik altijd herbal essence, mango.. Hmmm die ruikt zooo lekker en de geur blijft echt goed in je haar hangen!
    Daarna gebruik ik altijd de enorme 1 liter conditioner van de kruidvat vn 1,89.
    ;)

11. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik ga ook voor de Gliss kurr (schrijf je dat zo?)
    Die Syoss had ik uit een proefverpakking. Inderdaad rommel. Ben meteen weer mijn haren gaan wassen met mijn eigen shampoo.
    Heb ook wel ooit de shampoo van de AH eigen merk. Is ook erg goed voor weinig geld.

Gr. Marieke

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb altijd shampoo en conditioner van herbal essences, vaak verschillende soorten. Vind het voornamelijk lekker ruiken, en 't schuimt flink. Heb niet echt een reden waarom ik die altijd heb, gewoonte denk ik :p

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    #13 Lucia, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    Herbal Essences, die groene.(voor glanzend haar)
    Da's mijn favo!
    Ruikt heeeeerlijk, schuimt lekker en m'n haar werd er echt mooi van!(ik gebruik altijd wel shampoo met 'bijpassende' conditioner ;) )
    9/10

Nivea Diamond Gloss gebruik ik nu. (Tip; de shampoo hebben ze bij de Action voor weinig)
    Ruikt lekker, schuimt niet zo geweldig, en m'n haar word er wel mooi van.De conditioner is heel zacht als je 'm uitspoelt!
    (ik weet alleen niet of ik 'm zou gebruiken als m'n haar op zich al neiging tot slap worden heeft, denk dat ie dat misschien wel eens zou kunnen verergeren)
    8/10

Andrélon glansshampooo (ze hebben 2 variaties, ik heb die voor normaal haar)
    Ruikt oké(zeker niet vies), schuimt goed, conditioner ook goed, maar niet dat 'zachte' effect waar ik zo van hou :D
    7,5/10

Ook fijn voor andere types haar;

Andrélon voor vet haar met munt (ruikt heeeeeeeeeerlijk!)
    Dove voor gekleurd haar (SUPERzachte conditioner!)
    Elvive voor droog en beschadigd haar (die gele, doet het super!)
    Oh, en Head&Shoulders Cool Menthol! (ruikt ook al zo lekker!)

Sorry, ben dol op shampootjes uittesten! :D
    Wordt er lyrisch van. :D

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik vind die van nivea en andrelon het lekkerst en fijnst

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Elvive heerlijke shampoo wil geen andere meer :)

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik gebruik altijd Andrelon, en verschillende soorten daarvan. Net waar ik zit in heb als ik het ga kopen.

Ik vind dat deze shampoo lekker ruikt en goed schuimt en mijn haar voelt heerlijk schoon na die tijd...

Op zich vind ik de shampoo van Palmolive ook wel goed en lekker, maar ik koop hem nooit omdat ik de schroefdop die erop zit niet fijn vind. Ik wip het liefst met 1 vinger ff gauw het dopje eraf...

17. Klaver

Klaver Actief lid

1 aug 2008
    152
    0
    0
    Belgie
    Ik heb heel dik haar en lang.
    Heb echt lang moeten zoeken voor ik de juiste vond.
    Maar ik wil meestal ook balsem gebruiken anders kamt mijn haar vrij moeilijk.
    Nu gebruik ik pantene,ruikt echt heerlijk.
    en ultra doux met plantaardige melk vind ik ook goed.

18. Klaver

Klaver Actief lid

1 aug 2008
    152
    0
    0
    Belgie
    Ja die syoss heb ik ook gekocht en mijn haar kamt dan echt moeilijk,ik vind hem niet zo goed.
    Herbal Essences gebruik ik ook af en toen,kiwi die ruikt echt goed,maar ik weet niet of ze die nog hebben.
    Met die nieuwe flessen van herbal had ik niet gelezen dat dat balsem was als ik mijn haar waste wist ik niet waarom dat niet schuimde.:):D

19. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

nou, dat wordt nog moeilijk;) heel veel verschillende favorieten.
    maar ik weet dat shampoo niet hoeft te schuimen, maar ik vind het gewoon niet fijn wassen als het niet schuimt vandaar. dan hebik het gevoel dat het niet goed verdeelt ofzo.
    denk dat ik voor herbal essences ga.. of toch andrelon, mmm ff kijken naar de aanbiedingen dan maar.

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goed opletten bij de Herbal Essences, want mijn vriend heeft al eens shampoo ipv contitioner voor me meegebracht. ;)
    (flessen lijken op elkaar)

Ultra Doux vind ik trouwens ook heel lekker, maar die verpakking, pfff. Krijg dat dopje er nooit goed af en het is dan nog scherp ook!

Deel Deze Pagina