Welke shampoo is favoriet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelon84, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik gebruik altijd Fructise die vind ik echt lekker, veel geprobeerd, ook eigen merken, ik neem ook wel de aanbiedingen, maar meestal wacht ik toch tot de fructise weer in de aanbieding is, want die vind ik echt het fijntst wassen. Vooral de cremespoeling is voor mij belangrijk, anders krijg ik geen kam meer door mn haar heen, en met deze shampoo wordt mn haar echt zacht.

2. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik gebruik ook al een hele tijd de shampoo en conditioner van herbal essences, die groene voor glans, erg fijne shampoo

alleen heb ik nu ineens spontaan last van roos:( wie kent een goeie anti roos shampoo?:)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Head & Shoulders helpt mij heel goed. Het is in ieder geval een anti-roos shampoo en je hebt er verschillende varianten in. Ik nam die steeds voor een droge hoofdhuid omdat ik daar last van had. Na een paar keren wassen, was het probleem van de baan!

4. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    tja head & shoulders was ook de 1e die bij me opkwam.....alleen de kapster raadde t juist af:(

maar, kan t natuurlijk gewoon uitproberen, merk vanzelf wel of t wat is of niet

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben helemaal weg van dove shampoo voor gekleurd haar, terwijl ik geen gekleurd haar heb, maar het gaat er onwijs van glanzen en het is ook lekker zacht. Ik vind het heerlijk ruiken!
    Ik heb het bij de action vandaan voor 1.49, shampoo en conditioner.

6. Ik vind dat spul wat bij de haarverf van de Kruidvat zit zoooo lekker..
    Daar wordt je haar echt súperzacht van..

Helaas verkopen ze die niet in een fles, en om nou elke keer haarverf van 5 euro te kopen voor het zakje shampoo.. :p

Ik gebruik nu de Fruity serie van Kruidvat, de roze ;)
    Wordt m'n haar ook wel zacht van, maar het haalt het toch echt niet bij de zakje-shampoo :p

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik heb mijn shampoo helemaal ontdekt,

ANDRELON- Perfecte puntjes!!
    Hij ruikt ontzettend lekker, zelfs na 2 dagen ruikt mn haar er nog naar! En de conditioner van Andrelon-perfecte puntjes maakt het haar super zacht dus erg goed voor de puntjes!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Met stip op nr 1: Syoss
    Op Nr 2; Elvive Royal Gelly

9. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Etos huismerk,
    Iedere dag shampoo. Ruikt heerlijk en schuimt goed.
    Ik heb heel veel geprobeerd en vind deze de fijnste.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik had ook roos...Idd head&shoulders in de aanbieding ingeslagen, ben inmiddels over naar de DA huismerk shampoo en conditioner(samen voor 2 euro) en geen roos meer... zo nu en dan tussendoor ff een xtje head&shoulders en het gaat prima :D

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zo zie je maar weer he, hoe smaken verschillen. Er waren juist ook een paar die dat merk helemaal niks vonden... ;)

12. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hier ook Syoss, perfect ik heb rood geverfd haar echt de kleur blijft super mooi

xxx

13. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mijn favo is toch wel Elvive Nutri-Gloss. Ik heb een lange zware bos met haar, hier wordt mijn haar lekker licht en zacht van.

Ik vind Syoss ook niet verkeerd.

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb nu overigens de Shine van Syoss, als die op is ga ik de Care & repair proberen

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bedoel je dat spul dat naar perzik/abrikoos ruikt?
    (heb de Kruidvat haarkleuring nog niet gehad, maar zit volgens mij ongeveer hetzelfde bij alle kleuringen;))

Dat is idd heerlijk spul!
    En het ruikt nog heerlijk ook!

16. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik had altijd Herbal Essences (die paarse van de oude verpakkingen). Mijn haar werd er lekker zacht van, rook lekker en het jeukte niet de hele dag op mijn hoofd, zoals met andere shampoos.
    Nu hebben ze de verpakking en de formule veranderd en vind ik het prut!
    Ben nog aan het zoeken naar een andere.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ik gebruik altijd kleurshampoo van de action voor zwart haar sindsdien niks anders meer. Er zitten olijfextracten in en daar gaat het ontzettend mooi van glansen.
    Weet zo de naam er niet van en heb ook geen zin om naar de douche te lopen ;)

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Kokos shampoo van het Kruidvat........99 eurocent en ruikt heerlijk!

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Meestal Andrelon shampoo en conditioner. Ik koop het altijd als het in de aanbieding is met die drie flacons bij elkaar dus heb nog een voorraad voor een jaar ofzo hehe.

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Elvive nutri gloss , shampoo en cremespoeling ..

Deel Deze Pagina