Hallo dames, Wat is nu echt een goede shampoo? Moet ik dan toch echt een dure kappersshampoo kopen, of is een goedkoper merk ook goed? Ik waste tot voor kort mijn haren iedere dag met Andrelon iedere dag shampoo. Maar ik kreeg er toch droog haar van. Nu heb ik in het weekend Syoss gekocht en nu ziet mijn haar er wel mooi uit, maar ik heb het idee dat ik er jeuk van krijg. Iemand tips?
ik gebruik idd syoss, omdat rest van huis dat fijne shampoo vind. vroeger waste ik mijn haren gewoon met de goedkopere shampoo's.. palmolive enzo.. en die vond ik heel fijn..
Syoss kreeg ik echt haaruitval van en mijn dochter ook. Weet je welke echt goed is? Timotei, die gele. Die koop ik gewoon bij de zeeman. Shampoo en conditioner. Omdat hij bij de consumentenbond toen als beste goedkope shampoo werd aangewezen en bij mij klopt het wel. En voorheen gebruikte ik altijd elvive en gliss-kur, maar die zijn wat durder en ik wilde bezuinigen haha..
Ik gebruik nu pantene, is redelijk duur. Maar als je een beetje oplet dan is eens in de zoveel tijd een aanbieding bij de kruidvat of etos, 2 voor de prijs van 1. En die zijn er echt heel vaak voor pantene. Je haar zit mooier en glanst ook. En ik heb er geen last van, ik krijg dat ook van heel veel producten, maar van dit niet. Ik ben zelf zo wie zo al overgevoelig voor heel veel producten, dus dat zegt toch wat Groetjes, Carlien
Denk dat het ook aan je haar ligt. Bij het ene haar pakt de shampoo beter als bij de ander. Ik heb dun, futloos haar haha, en dan werkt die timotei echt wel, maar bijvoorbeeld die panthene van de action, dan ziet m'n haar er niet uit en kan ik er niets mee beginnen.
ik had ook altijd snel last van droog hoor, heb vanalle soorten shampoo's geprobeerd, de meest dure, maar voor mij helpt er maar eentje het beste: Andrelon Bamboe (voor droog haar), wordt superzacht, en niet meer droog. Succes!
Ik heb nu die van de lidl.. Die valt me ook alles mee Maar elke dag wassen hoeft echt niet. Liever om de 2a3 (of meer) dagen wassen en tussendoor alleen spoelen. Dat werkt bij mij echt een stuk beter. De eerste week dat je er meer tijd tussen doet, wil het nog wel eens vettig lijken. Maar als je haar er aan gewend is, voelt het een stuk fijner aan.
Ik vind de Boost shampoo van de etos super goed! Ruikt ook nog eens heel lekker, is een leuke fel roze fles en niet zo duur. Voorheen had ik ook altijd andrelon of een ander duur merk maar vind deze gewoon veel beter!
Ik gebruik nooit palmolive ofzo, je haar wordt er wel zach van maar ik heb sluik stijl haar en dat wordt daar alleen maar slapper door. Ik heb de voor mij nu ideale combi gevonden. Ik gebruik Andrelon Perfecte puntjes shampoo omdat ik vaak droge puntjes heb. Dan doe ik Andrelon Care en repair cremespoeling erachteraan, dat doe ik alleen in de onderste helft van mijn haar. Sindsdien is het erg opgeknapt!
ik wist ook nooit welke shampoo ik moest hebben en nu had ik van yunomi andrelon shampoo gekregen. Die had ik nog nooit gekocht want die fles stond me niet aan. (tja zo ben ik haha) maar echt mijn haar is nu veel ja hoe zeg je dat, lekkerder? het wil beter zitten, voelt echt schoon aan. Ik gebruik het om de dag.
Ik weet dat elke dag de haren wassen niet echt goed is en ik probeer het nu ook te minderen. Maar toen ik het een aantal jaren geleden minder waste, was het toch echt na 1 dag vet. Nu probeer ik het ook weer om de dag te wassen, ik gebruik dan wel die 2e dag een beetje talkpoeder, dan lijkt het wat minder vies.
Ik heb Syoss. Nog nooit zo'n goede shampoo gehad. Ik was mn haar ook om de 2 dagen, dus 3 keer per week.