Zoals de titel al zegt is mijn witte was aangetast door een licht groene sjaal Hoe krijg ik mijn witte was weer wit? Ik heb al oxi action geprobeerd maar dat haalt niks uit. Ook al op 90 gr gewassen, maar helpt ook niet! Alvast bedankt!
hoihoi Je kan het wassen met chloor of je kan bij de drogist Echfa Wit kopen, schijnt ook goed te helpen.Ook hebben ze bij de drogist ontkleurder van de hg .. had ff gegoogled voor je hihi..zelf nooooit gebeurt hoor
Nooit met chloor doen! Daar wordt je was gelig van en het is niet echt goed voor de stof. Echfa wit inderdaad en op www.omaweetraad.com staan ook een aantal handige tips.
Bedankt! Op omaweet raad staat dat je het in azijn moet zetten. ben benieuwd! Ik ga het dadelijk meteen proberen! En anders echfa wit! Bedankt meiden!
echfa wit, haalt alle ontkleuring er uit! en ook grauwe was word er weer stralend wit van nooit met chloor doen
in koud water met azijn leggen ( min. 1 dag) haalt echt de grootste deel van de vlekken eruit of je moet ontkleurder (heet zo) halen die werkt ook erg goed!
ik heb een tijdje geleden net hetzelfde meegemaakt hier .. Had de witte was ingestoken (witte uniform hemden van me mannetje) en per ongeluk een rood topje van me.. Je kan al raden, die kwamen er roze uit . Wist niet zometeen wat het kon ontkleuren, en heb em dan maar 2 nieuwe witte gaan halen hihihi 8)
Ze hadden geen echfa wit meer bij kruidvat, dus heb een ontkleurder gekocht en het hielp! Had ik dat maar eerder geweten! Zo happy! Bedankt allemaal!