welke shampoo voor geverfd, krullend haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke shampoo gebruiken voor geverfd, krullend haar?

1. shampoo voor gekleurd haar

2. shampoo voor krullend haar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik heb van mezelf donkerbruin krullend haar, wat al flink grijs aan het worden is. Daarom laat ik het ongeveer elke 7/8 weken weer mooi donkerbruin verven. Elke keer de uitgroei en dan doorkammen.

Wat voor shampoo zouden jullie nu gebruiken?
    1. shampoo voor gekleurd haar
    2. shampoo voor krullend haar

;)

Groetjes,
    Hanna

2. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ik zou dan voor gekleurd gaan en je haren om de dag of om de twee dagen wassen zo gaan je krullen niet zo pluizen, als je gewend bent je haar elke dag te wassen m doe eerst dan om de dag om je haar en hoofdhuid te laten wennen aan de nieuwe routine ,, kleur schampoo is wel goed omdat het je kleur levendig houd , maar je kan natuurlijk eens omwisselen naar krul shampoo

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Absoluut voor de krul shampoo gaan. Dit als behoud van je haarkwaliteit. Krullen hebben veel meer verzorging nodig dan andere type haar. Dit omdat krulhaar van nature droger is. Beter is nog om een krul shampoo te gebruiken speciaal voor gekleurd haar.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb permanent en geverfd haar en gebruik anderelon krul en dat werkt voor mij goed...
    Ook een dure keratine shampoo van de kapper maar daar krijg ik gek genoeg wel pluis van?

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Bestaat die dan?

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Een shampoo voor krul, daar ligt nl de prioriteit. Bovendien verzwaren shampoos voor gekleurd haar, das nou net iets wat je niet wil met krullen

7. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Thanks! Dat wist ik niet! 'k Ga vanmiddag meteen een 'krul'-shampoo halen! :)

Deel Deze Pagina