Yes, ik heb boven op snel vet haar en onder droog. Ik gebruik nooit meer iets anders. De bijpassende conditionair is heerlijk. Ik ben enorm fan van petal fresh en dan de tea tree shampoo en conditionair. Daarnaast moet je haar wennen dus geef niet snel de moed op! Ik was zelf maar 1 keer per week mijn haar en dan is het nog niet super vet. Terwijl eerst waste ik t vroeger elke dag en al meteen vet aan eind van de dag. Hoevaak was jij je haar in de week? Ik zie 2/3 keer per week dus. Dat is idd niet super veel. Ik zou die petal fresh shampoo en conditionair tea tree kopen. En dan max 2 keer per week wassen. En conditionair alleen in punten van je haar, in ieder geval niet boven op je hoofdhuid.
Ik zie allemaal ‘aparte’ merken voorbij komen hihi. Ik gebruik ‘gewoon’ Andrelon voor krullend haar en daarbij ook de crèmespoeling. Toch heb ik geen krullen, maar een lichte slag. Wel lang haar. Was mijn haar om de dag en smeer de crèmespoeling enkel in de punten. Geen vet haar en het is gewoon zacht en niet vet terwijl ik dat normaliter na een dag wel heb met zwangerschap.
Waarom niet? Siliconen kunnen ook je haar juist vetter maken, en deze shampoo 'stript' niet je hoofdhuid helemaal van alle natuurlijke oliën (met als gevolg dat je hoofdhuid dit meer gaat aanmaken en je juist een vettere huid krijgt). Wat ik overigens altijd doe is eerst met een klein beetje m'n haar wassen, dan lijkt het voor je gevoel helemaal niks te doen omdat het niet schuimt. Maar als je het dan een tweede keer met een klein beetje wast, schuimt het juist enorm en is je haar echt goed schoon. Dus mocht je een shampoo als die ik gebruik, of de Dr Organic die heb ik ook in het verleden gehad, willen uitproberen, is het wel handig om daar rekening mee te houden. Omdat er geen SLS inzit (in die van mij zit SLES, een mildere variant) schuimt het minder, maar het is zonde om dan juist heel veel te gaan gebruiken. De truc is 2 keer wassen met een klein beetje
Nee deze en dan in combinatie met conditionair. Ruikt zo heerlijk fris ook en 100% natuurlijk en niet op dieren getest. Zo grote fles is maar 7 euro en ik doe er zooo lang mee. Heb echt lang haar maar weinig nodig.
Ja dat is goed! Het geeft mij altijd een wellness spa gevoel bij de geur Haha. Het ruikt pepermunt achtig.
Deze gebruik ik ook! Zowel de shampoo als de cremespoeling. Merk groot verschil. Ze hebben verschillende varianten van dr. Organic, in heb nu de arganolie, die ruikt ook erg lekker.